کد خبر : 1920805 | 24 فروردين 1402 ساعت 19:57 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

باید مثل بازیکنان نفت انتحاری و باانگیزه باشیم؛

تارتار: بی‌استرس هستیم و فقط پیروزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید دارد که تیمش روز آینده با تمام قوا و برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

تارتار: بی‌استرس هستیم و فقط پیروزی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش ‌سه"، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که تیمش روز آینده باید از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی مقابل نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی کند، در ابتدای حرف‌هایش در نشست خبری درباره این مسابقه با اشاره به دوران حضورش در این شهر گفت: خیلی خوشحالم در شهری هستم که خاطرات خیلی خوبی از آن دارم، به اتفاق هواداران پرشور نفت. نمی‌دانم. فکر می‌کنم محروم هستند برای بازی فردا. ای کاش بودند و به جذابیت‌های این بازی کمک می‌کردند.

او سپس درباره جریان فنی مسابقه بیان کرد: فکر می‌کنم این بازی می‌تواند از سخت‌ترین بازی‌های ما باشد، اگر انگیزه ما به اندازه تیم نفت نباشد. فکر می‌کنم از بازی‌هایی هست که بازیکنان نفت با تمام وجود و انتحاری بازی می‌کنند. چون امید دارند با بردن نفت به جدول مسابقات برگردند. این را به آن کاملا واقف هستیم و صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام داده‌ایم. سعی می‌کنیم در بازی فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه کافی داشته باشند. به هر حال انگیزه در بازی فردا بسیار مهم است. باید پا به پای بازیکنان نفت بدویم، بجنگیم و به امید خدا موفق باشیم.

مهدی تارتار که دوران خوشی را با نفت مسجد سلیمان پس از صعود این تیم به لیگ برتر تجربه کرد و این تیم شرایط با ثباتی در لیگ برتر داشت، درباره شرایط این تیم گفت: به غیر از بازی فردا آرزوی موفقیت دارم برای نفت و دوست ندارم از گردونه رقابت‌های لیگ برتر خارج بشود. این مردم حق دارند که یک تیم خوب در این شهر داشته باشند و امیدوارم با رسیدگی بیشتر این تیم حفظ شود.

خبرنگاری از تارتار پرسید که شرایط دو تیم را پیش از بازی فردا چطور ارزیابی می‌کند که او در واکنش به این سوال گفت: به هر حال بازی سختی است. با توجه به اینکه نفت می‌خواهد برنده بازی بشود، ما باید خیلی باهوش و باانگیزه باشیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. در آنالیزی که داشتیم روی این مسئله کار کرده‌ایم. در تمرینات‌مان روی نقاط قوت و ضعف نفت کار کرده‌ایم. امیدوارم توفیق داشته باشیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز است، دست پیدا کنیم. ما بدون استرس هستیم و فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در بخش پایانی صحبت‌هایش از کیفیت زمین ابراز رضایت کرد و گفت: ضمن اینکه فکر می‌کنم زمین مساعد است. با کاور پوشانده شده به دلیل بارندگی زمین و این اجازه را به دو تیم می‌دهد که کیفیت خوبی را از خودشان نشان بدهند. جا دارد تشکر کنم از عزیزانی که برای زمین زحمت کشیده‌اند.

دیدگاه‌ها