کد خبر : 1920806 | 24 فروردين 1402 ساعت 20:13 | 22K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش والورده به درگیری جنجالی: به خانواده تکیه می‌کنم

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، که با اتهام درگیری و مشت زدن به الکس بائنا، هافبک ویارئال، مواجه است برای اولین بار به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد.

واکنش والورده به درگیری جنجالی: به خانواده تکیه می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده، هافبک رئال مادرید، متهم است که بعد از شکست 3-2 تیمش مقابل ویارئال که روز شنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا در سانتیاگو برنابئو برگزار شد در پارکینگ ورزشگاه به سراغ الکس بائنا بازیکن حریف رفته و ضمن درگیری با او به صورتش مشت زده است.

بعد از این ماجرا باشگاه ویارئال اعلام کرد قصد شکایت از ستاره رئال را ندارد ولی بائنا به صورت شخصی از والورده به دادگاه شکایت کرد تا پرونده‌ای رسمی علیه این ستاره رئال مادرید باز شود.

1851878

فده والورده امروز در شهر مادرید با ماشین شخصی‌اش در حال تردد بود که بعد از مواجه شدن با گروهی از هواداران رئال توقف کرد تا به آنها امضا بدهد. خبرنگارانی که در محل حاضر بودند به سراغ ستاره رئال رفتند و از او خواستند به ماجرایی که در دیدار مقابل ویارئال رخ داده واکنش نشان بدهد.

والورده در پاسخ به این خبرنگاران گفت: "من در حال حاضر به خانواده‌ام تکیه می‌کنم، و به مردم مادرید و کسانی که در خیابان‌ها از من حمایت می‌کنند."

بر اساس گزارش‌ها والورده به این علت به بائنا حمله کرد که این هافبک ویارئال در طول مسابقه با فرزند او که پزشکان انتظار داشتند در زمان تولد از دنیا برود شوخی کرده و ستاره رئال را مسخره کرده بود. بائنا این ادعاها را تکذیب کرد و گفت علیه والورده به پلیس شکایت کرده است. فرزند والورده در نهایت به شکلی معجزه‌آسا سالم به دنیا آمد و زمانی که او با تیم ملی کشورش در جام جهانی حضور داشت این خبر را دریافت کرد و با هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت.

1840449

دیدگاه‌ها