کد خبر : 1920810 | 24 فروردين 1402 ساعت 20:37 | 51.8K بازدید | 37 دیدگاه

حمایت امباپه از اوپامکانو: تمامش کنید، خسته شدیم!

کیلیان امباپه از دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، که به دلیل اشتباه در شکست تیمش مقابل منچسترسیتی هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته حمایت کرد.

حمایت امباپه از اوپامکانو: تمامش کنید، خسته شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه شب و در جریان دیدار دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، با یک اشتباه مهم‌ترین نقش را در گل دوم منچسترسیتی داشت و به همین علت با حملات شدید نژادپرستانه مواجه شد.

کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه امروز پیامی خطاب به هم‌تیمی‌اش اوپامکانو منتشر کرد و با انتقاد شدید از توهین‌های نژادپرستانه خواهان برخورد با توهین‌کنندگان شد و گفت نژادپرستی در فوتبال اروپا به اتفاقی طبیعی تبدیل شده که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و هر چه سریع‌تر باید به این معضل بزرگ خاتمه داد.

1851881

امباپه در گفت‌وگو با شبکه France 3 از هواداران خواست نژادپرستی علیه فوتبالیست‌ها را متوقف کنند. او از مسئولان فوتبال به دلیل بی‌عملی در مقابل این توهین‌ها انتقاد کرد و گفت رفع این معضل نیاز به ابتکارهای عملی دارد و نه پیام‌های محکومیت.

کاپیتان تیم ملی فرانسه گفت: "شرایط مزخرفی است. خیلی مزخرف. این رفتارها باید متوقف شود. دیگر محکوم کردن صرف کافی نیست و باید همه با هم بگوییم بس است. این توهین‌ها باید متوقف شود. خیلی متاسفم که این حرف را می‌زنم ولی واقعیت این است که نژادپرستی به یک اتفاق عادی تبدیل شده و ما دیگر از این وضعیت خسته شده‌ایم."

1851389

دیدگاه‌ها