کد خبر : 1920813 | 24 فروردين 1402 ساعت 21:23 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت دیبالا: بدشانسی جالوروسی در روتردام

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، در نیمه اول دیدار تیمش مقابل فاینورد با مصدومیت مواجه شد و زمین را ترک کرد.

مصدومیت دیبالا: بدشانسی جالوروسی در روتردام

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب از ساعتی پیش در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه فاینورد به مصاف این تیم رفته است.

در نیمه اول این مسابقه پائولو دیبالا درحالی که 26 دقیقه از شروع بازی می‌گذشت به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران زمین را ترک کرد تا ضربه بزرگی به برنامه‌های مورینیو در این مسابقه وارد شود.

ماجرای آسیب‌دیدگی دیبالا از دقیقه 18 آغاز شد. متس ویفر، هافبک هلندی فاینورد، در نزدیکی محوطه جریمه این تیم تکلی روی پای دیبالا رفت و او را سرنگون کرد. ستاره آرژانتینی بعد از مدتی از زمین برخاست و به بازی ادامه داد و ویفر به دلیل این خطا از داور کارت زرد دریافت کرد.

1851885
1851886

اما در دقایق بعدی مشخص بود که دیبالا از ناحیه پا مشکل دارد. در نهایت در دقیقه 24 به نیمکت جالوروسی اشاره کرد که مشکل پایش جدی است و باید تعویض شود. دیبالا به کنار زمین رفت و در حالی که تیم پزشکی رم به او رسیدگی می‌کردند به دستور مورینیو استفان الشعراوی به کنار زمین رفت تا جای خالی دیبالا را پر کند.

1851887

دیبالا که روی نیمکت رم نشسته بود پاهایش را گرفته بود و مشخص بود که از ناحیه کشاله ران احساس درد می‌کند. باید دید آیا ستاره آرژانتینی با مصدومیتی جدی مواجه است. در صورت دور شدن طولانی‌مدت او از میادین رم در روزهای حساس انتهای فصل با نگرانی جدی مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها