کد خبر : 1920815 | 24 فروردين 1402 ساعت 21:41 | 23.8K بازدید | 15 دیدگاه

عارف رستمی و یک دیدار بزرگ دیگر؛

عملیات مهار مدعی آقای گلی در کرمان بدون دریافت کارت

وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.

عملیات مهار مدعی آقای گلی در کرمان بدون دریافت کارت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به کرمان سفر کرده که می‌داند بازی آسانی مقابل مس نخواهد داشت. شاگردان فرزاد حسینخانی که بازی‌های خوبی را در ورزشگاه خانگی‌شان به نمایش گذاشته‌اند انگیزه مضاعفی مقابل مدعی عنوان قهرمانی دارند.

درخشان‌ترین بازیکن این فصل مس کرمان، عارف رستمی بوده است. آقای گل سابق لیگ یک در این فصل لیگ برتر هشت گل زده و یکی از مدعیان کسب کفش طلای لیگ بیست و دوم است.

1851891

رستمی در سال ۱۴۰۲ مقابل آلومینیوم گل زده و جلوی صنعت نفت پاس گل داده است. رستمی که در این فصل برابر تیم‌های مطرحی چون گل‌گهر و استقلال موفق به گلزنی شده حالا مصاف با ستاره‌های پرسپولیس را در پیش دارد.

پرسپولیسی‌ها کار سختی مقابل رستمی دارند چرا که علاوه‌بر مهار این بازیکن خطرناک باید مراقب باشند کارت نگیرند. وحدت حنانوف، علی نعمتی و گئورگی گولسیانی سه مدافع و سینا اسدبیگی و میلاد سرلک دو هافبک دفاعی سرخ‌ها هستند که در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند و مصاف با بازیکن خطرناکی مثل عارف رستمی می‌تواند آنها را به دردسر بیندازد.

دیدگاه‌ها