کد خبر : 1920816 | 24 فروردين 1402 ساعت 21:55 | 27.3K بازدید | 3 دیدگاه

کابوس هلندی رم: هم دیبالا را مصدوم کرد و هم گل زد!

متس ویفر، هافبک هلندی فاینورد، که در نیمه اول دیدار تیمش با رم باعث مصدومیت پائولو دیبالا شده بود در نیمه دوم دروازه رم را باز کرد.

کابوس هلندی رم: هم دیبالا را مصدوم کرد و هم گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب از ساعتی پیش در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه فاینورد به مصاف این تیم رفته است.

مسابقه دو تیم که در شهر روتردام برگزار می‌شود برای تیم مورینیو به هیچ وجه خوب پیش نرفته است. جالوروسی در نیمه اول ستاره آرژانتینی‌اش را به دلیل مصدومیت از دست داد و یک پنالتی هم برای این تیم توسط لورنزو پیگرینی خراب شد. با شروع نیمه دوم همان بازیکنی که در نیمه اول با یک خطای خشن باعث مصدومیت دیبالا شده بود دروازه رم را باز کرد تا شب بدبیاری‌های مورینیو و تیمش کامل شود.

در نیمه اول این مسابقه پائولو دیبالا درحالی که 26 دقیقه از شروع بازی می‌گذشت به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران زمین را ترک کرد تا ضربه بزرگی به برنامه‌های مورینیو در این مسابقه وارد شود. آسیب‌دیدگی دیبالا از دقیقه 18 آغاز شد. متس ویفر، هافبک هلندی فاینورد، در نزدیکی محوطه جریمه این تیم تکلی روی پای دیبالا رفت و او را سرنگون کرد. ستاره آرژانتینی بعد از مدتی از زمین برخاست و به بازی ادامه داد و ویفر به دلیل این خطا از داور کارت زرد دریافت کرد. اما در دقایق بعدی مشخص بود که دیبالا از ناحیه پا مشکل دارد. در نهایت در دقیقه 24 به نیمکت جالوروسی اشاره کرد که مشکل پایش جدی است و باید تعویض شود. دیبالا به کنار زمین رفت و در حالی که تیم پزشکی رم به او رسیدگی می‌کردند به دستور مورینیو استفان الشعراوی به کنار زمین رفت تا جای خالی دیبالا را پر کند.

1851893
1851894

در حالی که نیمه اول با از دست رفتن پنالتی پیگرینی برای رم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود دو تیم در شهر روتردام نیمه دوم را آغاز کردند. هشت دقیقه بعد از شروع این نیمه متس ویفر، هافبک دفاعی هلندی فاینورد، که در نیمه اول دیبالا را مصدوم کرده بود گل اول تیمش را وارد دروازه جالوروسی کرد.

اسامه ادریسی از فاینورد در کنار زمین موفق شد از سد زالوسکی بگذرد و توپ را به میانه برای ویفر بفرستد. هافبک هلندی فاینورد با یک ضربه والی تماشایی توپ را به گوشه چپ دروازه رم چسباند تا در مسابقه امشب تا اینجا بیشترین ضرر را به تیم مورینیو زده باشد.

1851895
1851896
1851897

دیدگاه‌ها