کد خبر : 1920831 | 25 فروردين 1402 ساعت 00:51 | 58.2K بازدید | 39 دیدگاه

یونایتد بدون اخراجی، ۱۰ نفره شد!

10 نفره شدن غیرمنتظره یونایتد در دقایق پایانی بازی با سویا سرنوشت این دیدار را تغییر داد.

یونایتد بدون اخراجی، ۱۰ نفره شد!

به گزارش ورزش سه، اریک تن‌هاخ با چهره مصمم همیشگی خود لب خط ایستاده بود و به موقعیت‌هایی فکر می‌کرد که اگر گل می‌شدند تیمش می‌توانست با پیروزی مقتدرانه‌تری پای به دیدار برگشت مقابل سویا بگذارد که به یک باره همه چیز عوض شد؛ یا بهتر است بگویم همه چیز روی سر او و هواداران یونایتد آوار شد؛ حریف اسپانیایی بلایی سر آنها آورد که معمولا در این ورزشگاه سر حریفان شیاطین سرخ می‌آمد!

البته بخش قابل توجهی از این بلا را خودی‌ها سر تیم تن‌هاخ آوردند تا تیم او برتری 2-0 را در دقایق پایانی با تساوی 2-2 عوض کند. مصدومیت بدموقع لیساندرو مارتینز بعد از گل به خودی تایرل مالاسیا در دقیقه 8۴ استارت این تراژدی را زد. مدافع وسط شیاطین سرخ از شدت درد توان بازی کردن نداشت و با برانکارد از زمین خارج شد و با توجه به اینکه تن‌هاخ هر 5 تعویض خود را انجام داده بود، یونایتد مجبور شد دقایق پایانی را 10 نفره ادامه دهد.

1851954

در حالی که تن هاخ پیش‌بینی چنین اتفاقی را نمی‌کرد، این یک آوانس طلایی برای تیم میهمان بود که بعد از زدن گل اول سرشار از انگیزه شده بود. در شرایطی که کاسمیرو یک خط عقب‌تر رفته و کنار مگوایر دفاع وسط یونایتد شده بود بدبیاری بعدی از راه رسید و کاپیتان شیاطین سرخ به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه 3+90 باز کرد تا کار مساوی شود.

در این لحظات هواداران یونایتد دعا می‌کردند که داور هرچه زودتر سوت پایان را به صدا درآورد چرا که هر لحظه امکان داشت تیمشان گل سوم را هم دریافت کرده و فاجعه کامل‌تر شود. این اتفاق هم رخ داد تا بازی در نهایت با تساوی 2-2 و در میان بهت و حیرت هزاران یونایتدی حاضر در اولدترافورد به پایان برسد.

دیدگاه‌ها