کد خبر : 1920837 | 25 فروردين 1402 ساعت 01:47 | 29.9K بازدید | 33 دیدگاه

تن‌هاخ: باید با این بدشانسی بزرگ کنار بیاییم

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد بعد از تساوی غیرمنتظره مقابل سویا تاکید کرد که تیمش باید حداقل 3 یا 4 گل می‌زد.

تن‌هاخ: باید با این بدشانسی بزرگ کنار بیاییم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تا دقیقه 85 با دو گل از سویا پیش بود اما دو گل به خودی توسط تایرل مالاسیا و هری مگوایر برد را از این تیم گرفت تا شاگردان اریک تن‌هاخ با تساوی 2-2 زمین را ترک کنند. او در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که تیمش شایسته برد بود و باید حداقل 3 یا 4 گل می‌زد.

تن‌هاخ گفت: "تیم ما کاملا بازی را در اختیار داشت و باید حداقل 3 یا 4 گل به سویا می‌زدیم. ما به دلیل مصدومیت رافائل واران مجبور به تعویض او در نیمه دوم شدیم. همچین از آنجایی که این اولین بازی آنتونی مارسیال بعد از رهایی از مصدومیت بود، مجبور شدیم او را هم تعویض کنیم."

1851966

یونایتد بعد از مصدومیت لیساندرو مارتینز در دقیقه 85 مجبور شد ده نفره کار را ادامه دهد چون هر 5 تعویض خود را انجام داده بود. تن‌هاخ در مورد این بدشانسی افزود: "ما برونو فرناندز را هم مثل دو بازیکن دیگر تعویض کردیم تا چند تعویض اجباری در این دیدار داشته باشیم و در ادامه نیز یک گل به خودی دریافت کردیم. سپس با بدشانسی بزرگ دیگری مواجه و به دلیل مصدومیت مارتینز مجبور شدیم ده نفره بازی کنیم چون تعویض دیگری نداشتیم. در این لحظات دومین گل به خودی را هم دریافت کردیم. این یک بدشانسی بزرگ است و باید با آن کنار بیاییم."

سرمربی یونایتد در مورد میزان مصدومیت مارتینز گفت: "شرایط او خیلی خوب به نظر نمی‌رسد و نمی‌توانم الان با قطعیت در موردش صحبت کنم. در مورد واران هم شرایط به همین گونه است. من بعد از بازی با رافا صحبت نکرده‌ام، اما این مصدومیتی است که او در چند هفته اخیر از آن رنج می‌برد و باید ببینیم که اکنون وضعیت مصدومیت او چگونه است."

1851965

تن هاخ با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیمش تاکید کرد: "ما باید از اتفاقات این بازی درس بگیریم و تا جایی که می‌توانیم کار حریف را تمام کنیم (گل‌های سوم و چهارم را بزنیم). هنوز کار تمام نشده و یک بازی برگشت دیگر وجود دارد. باید این را بدانیم که اگر گل سوم و چهارم را نزنیم و یک گل دریافت کنیم آن گاه باید منتظر عوض شدن جریان بازی باشیم."

او با ابراز تاسف از اینکه تیمش با وجود بازی بهتر نتوانست پیروز شود گفت: "مصدومیت‌ها باعث شد که ریتم کار از دست ما خارج شود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و دو گل عالی به ثمر رساندیم. ما باید حتی گل‌های بیشتری هم می‌زدیم اما در ادامه با اتفاقاتی که رخ داد کنترل بازی را از دست دادیم. در دقایق پایانی باید خونسردتر عمل کرده و از ضدحملات بهتر استفاده می‌کردیم."

دیدگاه‌ها