کد خبر : 1920840 | 25 فروردين 1402 ساعت 02:12 | 18.8K بازدید | 11 دیدگاه

آلگری: گاتی مثل یک اسفنج است!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، با تمجید از فدریکو گاتی، گلزن تیمش مقابل اسپورتینگ را به یک اسفنج تشبیه کرد.

آلگری: گاتی مثل یک اسفنج است!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ لیسبون را با پیروزی 1-0 به پایان رساند. مکس آلگری در پایان این دیدار در واکنش به انتقادات از خط حمله تیمش گفت: فوتبال یک معادله ریاضی نیست!

او در نشست خبری بعد از دیدار با اسپورتینگ گفت: "ما چند اشتباه در این دیدار مرتکب شدیم و بچه‌ها هنوز جای پیشرفت دارند. پرین یک دبل سیو عالی در دقایق پایانی داشت که نجات بخش بود البته ما باید خیلی زودتر از آن خطر را احساس می‌کردیم."

سرمربی یوونتوس افزود: "ما در نیمه دوم با سه هافبک که باعث شد عریض‌تر کار کنیم بازی بهتری انجام دادیم. اسپورتینگ پرس سنگینی انجام می‌داد و من مجبور شدم در وظایف دی ماریا تغییراتی ایجاد کنم. طبیعتا آنها با چنین سبکی مشکلاتی برای ما در خط میانی ایجاد کردند. به طور کلی عملکرد خوبی داشتیم و پیروزی با بسته نگه داشتن دروازه کار آسانی نبود."

1851971

عصبانیت آلگری از به وجود آمدن تاخیر در تعویض‌های پایانی تیمش، سوال بعدی از او بود که سرمربی یووه در پاسخ گفت: "من ابتدا می‌خواستم میرتی را تعویض کنم ولی لوکاتلی درخواست تعویض کرد تا تصمیم به انجام دو تعویض بگیرم. در آن لحظه پارادس آماده ورود به زمین نبود و پیراهنش را درآورده بود. به همین دلیل همه چیز برای یک دقیقه متوقف شد که احتمالا اتفاق خوبی بود!"

یوونتوس با وجود داشتن 5 مهره تهاجمی سرشناس خیلی در این فاز موفق نبود که آلگری در واکنش به این موضوع تاکید کرد: "فوتبال یک معادله ریاضی نیست. من تصمیم گرفتم سه نفر را در خط حمله استفاده کنم اما در مقابل حریف قدرتمندی چون اسپورتینگ به مشکل خوردیم و باید در ارسال‌ها و پاسکاری‌های از عقب بهتر عمل می‌کردیم. سه مهاجم ما مقابل لاتزیو عملکرد خوبی داشتند و ما به همین علت دوباره آن را امتحان کردیم."

1851970

فدریکو گاتی تک گل یوونتوس را در این دیدار زد که سرمربی بیانکونری‌ها با تمجید از او افزود: "این فصل آسانی برای ما نیست و بازیکنان جوان برای رشد به زمان نیاز دارند. گاهی اوقات آنها می‌توانند فوق‌العاده کار کنند و گاهی نیز طوری عمل کنند که انگار تاکنون فوتبال بازی نکرده‌اند. بازی کردن برای یوونتوس سختی خاص خودش را دارد. گاتی انرژی زیادی دارد و مثل یک اسفنج است او توانایی دریافت تمام اطلاعاتی که به سمتش پرتاب می‌شود را دارد."

آلگری در مورد هدف‌های بعدی تیمش گفت: "هدف بعدی ما این است که آتالانتا را در جدول سری آ گرفته و جایگاه خود را تثبیت کنیم. باور بچه‌ها به خودشان تقویت شده است. به نظر من تکنیک و استعداد در فوتبال خیلی مهم است ولی ارزش‌های اخلاقی و اشتیاق و بازی کردن با تمام وجود فاکتورهایی الزامی هستند."

دیدگاه‌ها