کد خبر : 1920863 | 25 فروردين 1402 ساعت 11:31 | 14.2K بازدید | 6 دیدگاه

پل اسکولز:

یونایتد فراموش کرد سویا چه تیمی است

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر سویا انتقاد کرد.

یونایتد فراموش کرد سویا چه تیمی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 2-2 متوقف شد. 

آنها در حالی در این بازی به نتیجه مساوی رضایت دادند که با دو گل از حریف پیش بودند اما به ثمر رسیدن دو گل به خودی در لحظات پایانی این دیدار باعث شد که آنها پیروزی را به راحتی از دست بدهند. 

اسکولز پس از پایان بازی در گفت‌وگو با بی تی اسپورت اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آنها در نیمه دوم بازی را رها کردند. آیا این اتفاق در زمان ما رخ می‌داد؟ ممکن است اما فکر نمی‌کنم الکس فرگوسن اجازه چنین کاری را به ما می‌داد که در نیمه دوم تا این حد مغرور و از خود راضی باشیم.»

1852016

او با اشاره به قدرت تیم حریف گفت: «وقتی شما در نیمه نهایی لیگ اروپا هستید باید پیروز شوید. باید سه، چهار یا پنج گل بزنید. به نظر می‌رسد که آنها فکر کردند بازی خیلی ساده است، انگار برای قدم زدن به پارک آمده بودند. نمی‌توان چنین کاری را در اروپا و برابر سویا انجام داد. آنها رکورد این تیم را فراموش کرده بودند.

سویا در نیمه اول چندان خوب نبود اما یونایتد درخشان ظاهر شد. شاید بسیاری می‌توانستند به زدن چهار یا پنج گل فکر کنند اما نیمه دوم تبدیل به یک فاجعه تمام عیار شد. واقعا همه چیز عجیب پیش رفت و تنها توجیهی که وجود دارد این است که بازیکنان یونایتد متکبرانه رفتار کردند.»

دیدگاه‌ها