کد خبر : 1920878 | 25 فروردين 1402 ساعت 12:52 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

با تمدید یک‌ ساله انزو فرناندز تا ۲۰۳۲ در چلسی

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، چلسی قرارداد انزو فرناندز را تا سال 2032 تمدید کرد.

با تمدید یک‌ ساله انزو فرناندز تا ۲۰۳۲ در چلسی

به گزارش"ورزش سه"، این بازیکن 22 ساله در پایان پنجره نقل و انتقالات ژانویه با انتقال 107 میلیون پوندی از بنفیکا به آبی‌ها پیوست. فرناندز با قراردادی 8.5 ساله تا سال 2031 موافقت کرد. او در این قرارداد سالانه 11 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد‌‌. گزینه تمدید یک ساله هم در قرارداد او گنجانده شده بود.

سزار لوئیس مرلو، روزنامه نگار TyC Sports گزارش می‌دهد که این بند تمدید توسط چلسی فعال شده است. این بدان معناست که فرناندز اکنون تا تابستان 2032 با چلسی قرارداد دارد؛ زمانی که او 31 سال سن خواهد داشت.

تصمیم برای تمدید قرارداد او تنها سه ماه پس از پیوستن به این باشگاه در حالی اتخاذ می‌شود که گفته شده یوفا در حال آماده شدن برای تغییر قوانین مربوط به مدت قراردادهاست.

اتحادیه فوتبال اروپا به دنبال اجرای یک محدودیت پنج ساله در طول مدت قرارداد یک بازیکن است تا خلاء مورد سواستفاده درباره فرپلی مالی را حذف کند.

این می‌تواند به این معنی باشد که چلسی همچنین به دنبال تمدید قراردادهای میخایلو مودریک و بنوا بادیاشیل در ماه‌های آینده باشد. قرارداد مودریک تا سال 2031 اعتبار دارد، در حالی که قرارداد بادیاشیل فقط 12 ماه زودتر از هم تیمی‌اش به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها