کد خبر : 1920885 | 25 فروردين 1402 ساعت 13:11 | 29.3K بازدید | 21 دیدگاه

با وجود باخت برابر وینی: علاقه رئال به مدافع چلسی

مدیران رئال مادرید قصد دارند برای جذب ریس جیمز، مدافع چلسی، به صورت جدی اقدام کنند.

با وجود باخت برابر وینی: علاقه رئال به مدافع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش برای فصل آینده است و قصد دارد مدافعان کناری تراز اولی را به ترکیبش اضافه کند. 

یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه برای این کار، ریس جیمز است که در چند فصل اخیر به ستاره چلسی تبدیل شده و نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم ارائه کرده است. 

او پیش از این موفق شده با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و عملکرد خوبش باعث شد که مدیران چلسی در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی قرارداد پنج ساله جدیدی را با او امضا و دستمزدش را دو برابر کنند. 

1852067

با این حال، هزینه قابل توجه تاد بولی برای تقویت این تیم در طول یک سال گذشته احتمالا چلسی را وادار خواهد کرد که بعضی از بازیکنانش را در تابستان پیش‌رو به فروش برساند و ممکن است جیمز هم در بین آن‌ها باشد. 

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که رئال آماده است تا پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ارائه کند و این مبلغ را برای انتقال جیمز به سانتیاگو برنابئو کافی می‌داند. 

نکته جالب اینجاست که از زمان انتشار این خبر، بعضی از هواداران رئال در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به پیروزی رئال برابر چلسی در لیگ قهرمانان مدعی شده‌اند که این تیم به دنبال جذب مدافعی است که برابر وینیسیوس جونیور شکست خورده است.

دیدگاه‌ها