کد خبر : 1920892 | 25 فروردين 1402 ساعت 13:31 | 24.3K بازدید | 52 دیدگاه

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش سهام برای ثبت قرارداد

باشگاه بارسلونا قصد دارد بار دیگر اهرم‌های اقتصادی را برای ثبت قرارداد بازیکنان فعال کند.

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش سهام برای ثبت قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تابستان گذشته با فعال کردن چند اهرم اقتصادی و فروش سهام بارسا استودیو و حتی حق پخش تلویزیونی‌اش توانست بازیکنان مدنظر ژاوی را به خدمت بگیرد. 

پیوستن روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده به بارسا با استفاده از همین روش صورت گرفت که بسیاری موافق آن و بسیاری هم با آن مخالف بودند اما در نهایت برای این باشگاه موثر بود. 

حالا راجر توریو، خبرنگار موندو دیپورتیوو، مدعی شده است که مدیران این باشگاه در نظر دارند که بار دیگر از همین روش برای ثبت قرارداد بازیکنان استفاده کنند تا بتوانند مشکلشان را با لالیگا در این زمینه حل کنند. 

1851565

گفته می‌شود که آنها قصد دارند 24 درصد از سهام بارسا استودیو را به قیمت 100 میلیون یورو به فروش برسانند تا بخش مهمی از مشکلاتی که در حال حاضر دارند حل شود. 

مدیران بارسا به دنبال ارائه برنامه جدیدی به لالیگا هستند که در آن بر کاهش دستمزد تمامی بازیکنان تاکید شده و با توجه به مبلغ به دست آمده از فعال کردن اهرم اقتصادی، این شرایط به آنها برای ثبت قرارداد بازیکنان کمک خواهد کرد. 

بازیکن اصلی مدنظر بارسا در واقع گاوی است که قراردادش به دلیل شرایط مالی بارسا ثبت نشده و مدیران این باشگاه نگران هستند که این شرایط برای آنها دردسرساز شود.

دیدگاه‌ها