کد خبر : 1920898 | 25 فروردين 1402 ساعت 13:44 | 23.2K بازدید | 26 دیدگاه

کلوپ: بچه 5 ساله نیستیم و نمی‌توانیم بلینگام را بخریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه توانایی خرید جود بلینگام را ندارد و باید این موضوع را پذیرفت.

کلوپ: بچه 5 ساله نیستیم و نمی‌توانیم بلینگام را بخریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از مدت‌ها قبل به دنبال جذب بلینگام بود و بسیاری حتی این باشگاه را مدعی اصلی به خدمت گرفتن او در تابستان پیش‌ رو می‌دانستند اما در روزهای گذشته اعلام شد که لیورپول دیگر در بین خریداران این بازیکن نیست. 

کلوپ در نشست خبری پیش از بازی برابر لیدز در گفت‌وگو با خبرنگاران به دلایل این موضوع و عدم توانایی لیورپول برای جذب این ستاره دورتموند اشاره کرد. 

این مربی آلمانی در این باره گفت: «موضوع فقط درباره جود بلینگام نیست و من هرگز درک نمی‌کنم که ما چرا باید درباره مسائلی صحبت کنیم که حتی از نظر تئوری هم قادر به داشتن آن‌ها نیستیم. این موضوع مربوط به کاری است که شما توانایی انجام آن را دارید. همیشه همین‌طور بوده است. پاسخ من فقط درباره بلینگام نیست. 

ما باید این موضوع را بپذیریم که نمی‌توانیم مثلا شش بازیکن 100 میلیون پوندی در تابستان بخریم. شاید از بچه پنج ساله بپرسید برای کریسمس چه می‌خواهد و بگوید فراری اما این هدیه بسیار گران است. ما هم در این شرایط نیستیم. شاید برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهیم تلاش کنیم اما گاهی باید بپذیریم که چنین چیزی ممکن نیست.»

1852084

او در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از بازی برابر لیدز دارد اظهار داشت: «جنگی بزرگ، نبردی بسیار بزرگ. آن‌ها تیم واقعا خوبی هستند و من انتظار دارم که با تمام توان به این بازی بیایند و جو خوبی هم در ورزشگاه حاکم باشد.»

کلوپ درباره هدف تیمش برای انتهای فصل اضافه کرد: «ما چیزی برای از دست دادن نداریم. در جایگاهی در جدول رده‌بندی قرار داریم که دوست نداریم آنجا باشیم. در این فصل بسیار تلاش کردیم اما در نهایت نتوانستیم از این تلاش‌ها به نتیجه‌ای که دوست داشتیم برسیم.»

سرمربی لیورپول همچنین درباره بازگشت لوئیز دیاز به ترکیب تیمش گفت: «او در تمرینات نشان داد که صددرصد آماده است. او آماده بازگشت به میدان است و حالا ما باید دوباره به حضور او عادت کنیم. او در فهرست حضور دارد، مگر اتفاق خاصی رخ دهد.»

دیدگاه‌ها