کد خبر : 1920903 | 25 فروردين 1402 ساعت 14:02 | 10.4K بازدید | 14 دیدگاه

هواداران رم علیه کاپیتان پلگرینی: یک نیمه شرم‌آور!

لورنزو پلگرینی، کاپیتان تیم رم، در شب باخت تیمش یک فرصت مناسب گلزنی را از دست داد.

هواداران رم علیه کاپیتان پلگرینی: یک نیمه شرم‌آور!

به گزارش "ورزش سه"، لورنزو پلگرینی به دلیل عملکردش در شکست یک بر صفر رم مقابل فاینورد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مورد انتقاد قرار گرفت.

کاپیتان جالوروسی یک فرصت مناسب گلزنی در دقیقه 4۳ را از دست داد. او ضربه پنالتی را به تیر دروازه کوبید تا رم بهترین فرصت برای پیش افتادن از میزبان را از دست بدهد.

این بازیکن 26 ساله آخرین بار مقابل لودوگورتس در مرحله گروهی لیگ اروپا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. این مسابقه در ماه نوامبر برگزار شده بود. او پس از بازی مقابل اچ‌جی‌کی هلسینکی در ماه سپتامبر، در جریان بازی گلی نزده است.

رم دقایقی پس از اینکه پلگرینی پنالتی را از دست داد، به رختکن بازگشت اما بازیکن سابق ساسولو به زمین بازنگشت و جای خود را به جورجینیو واینالدوم داد. ژوزه مورینیو پس از پایان بازی در مورد کاپیتان خود گفت: "این انتخاب من بود و ربطی به پنالتی نداشت. اگر بازیکنی یک پنالتی را از دست بدهد، مثل این است که همه ما آن را از دست داده‌ایم. هرگز مشکلی نیست."

1852089

اما طرفداران در فضای مجازی تا حد زیادی از تصمیم برای تعویض پلگرینی در نیمه دوم حمایت کردند و یکی از آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی ادعا کرد که او "نیمه اول شرم آور" را پشت سر گذاشته است.

دیگری اضافه کرد که "جادوی نیمکت‌نشینی برای او مفید خواهد بود."

پلگرینی در تلاش است تا فرم مناسب فصل گذشته خود را تکرار کند. مورینیو امیدوار است بتواند در شرایطی که رم برای بازی‌های حساس سری آ و لیگ اروپا آماده می‌شود، وضعیت این بازیکن را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها