کد خبر : 1920915 | 25 فروردين 1402 ساعت 15:20 | 43.5K بازدید | 21 دیدگاه

از داخل کابین درگیری را دیدم

واکنش حمایتی توخل به دعوای مانه و سانه

توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که مانه اشتباهش را قبول کرده و اینکه همواره حامی وی خواهد بود.

واکنش حمایتی توخل به دعوای مانه و سانه

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از شکست سنگین و پرحاشیه برابر سیتی در لیگ قهرمانان خود را مهیای بازی برابر هوفن‌هایم در بوندسلیگا می‌کند. بایرن سه گل از سیتی خورد و سپس فاش شدن ضربه مشت سادیو مانه به صورت لروی سانه بسیار خبرساز شد. ستاره سنگالی جریمه مالی شده ولی پس از عذرخواهی رسمی، دیروز اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرد.

1852110

توماس توخل در نشست خبری امروز خود گفت: «برای بازی فردا باز هم چوپوموتینگ را در اختیار نداریم. دیگر بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند. ماتیس تل به تمرینات برگشته ولی هنوز توان 90 دقیقه بازی را ندارد. به او شاید در 20 یا 30 دقیقه پایانی میدان بدهم. فعلا برای انتخاب ترکیب اصلی به قطعیت نرسیده‌ام.»

مطابق انتظار خیلی زود از مربی بایرن در مورد حواشی درگیری مانه و سانه سوال شد: «این قضیه حل و فصل شده است. به عنوان عواقب آن درگیری، مانه جریمه مالی شده و در بازی فردا نیز به او بازی نخواهم داد. من در اتاق مربیان بودم و خودم شاهد درگیری نبودم. البته که من فورا با هر دو بازیکن و تمام کسانی که شاهد اتفاق بودند، از جمله همکارانم، حرف زدم.»

1851874

توخل ادامه داد: «از آنجایی که این موضوعی نگران کننده و یک اتفاق تلخ بود، بسیار مهم بود تا موضوع را قبل از شروع جلسه تمرینی بعدی روشن کنیم. ما این کار را دیروز انجام دادیم. ما همه چیز را برای طرفین درگیری و کل تیم روشن کردیم تا بازیکنان کنار هم یک تمرین خوب و مثبت داشته باشند. هر دو بازیکن درگیر و دیگر هم‌تیمی‌ها به خوبی با این موضوع روبه‌رو شدند و همین باعث شد تا تمرینی آرام و به دور از تنش داشته باشیم.»

توخل در مورد شرایط مانه گفت: «من مانه را مدت‌هاست که می شناسم و اولین کسی هستم که از او دفاع خواهم کرد. می‌دانم که او بازیکنی کاملا حرفه‌ای است. من اطرافیان او را هم خوب می‌شناسم و می‌دانم او قبلا هرگز مرتکب خطا و اشتباه بزرگ نشده است. مانه اشتباه خودش را پذیرفت و عذرخواهی کرد. به همین دلیل او همیشه من را به عنوان حامی خودش خواهد داشت. مهم بود او به شکلی درست به تمرین برگردد. برای دیگر بازیکنان نیز این یک مسئله مهم بود.»

1851875

توخل در مورد ناامیدی گراونبرخ در بایرن گفت: «من هر روز کیفیت و توانایی بالای او در تمرینات را می‌بینم و می‌دانم که از نیمکت نشینی ناراحت است. او یک شماره هشت عالی است و توان دریبل زدن هر بازیکنی را دارد. به او توصیه می‌کنم صبور باشد و برای رسیدن به ترکیب اصلی مبارزه کند. او برابر فرایبورگ خوب کار کرد و فردا این شانس را دارد از ابتدا در ترکیب باشد.»

توخل در همین شروع کارش در بایرن به مشکل برخورد کرده است. بایرن با او از جام حذفی کنار رفت و پس از شکست از سیتی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان نیز قرار دارد. او در این رابطه گفت: «این هفته‌های اول پرتنش و سنگین بوده است. البته از بیرون این‌گونه به نظر می‌رسد که ناآرامی و حواشی زیادی در تیم وجود دارد ولی این‌طور نیست. این اولین بار در دوران مربیگری من نیست که چنین اتفاقاتی در رختکن رخ می‌دهد و بخشی از فوتبال است. جو درون تیم دوستانه و گرم است. بایرن یک باشگاه بسیار حرفه‌ای و آرام با ارتباطات مطلوب و خوب است. هدف من ساختن یک تیم متعهد و منسجم است. البته خیلی خوب است که اگر اتفاقی در رختکن بیفتد، همانجا بماند. آن وقت دیگر نیازی به بحث در مورد آن نیستیم. همه اشتباه می‌کنند. سادیو هم قطعا اشتباه کرد؛ اما او درست مثل لروی سانه، واکنشی خوب و مثال زدنی نسبت به آن اتفاق داشت. هرچند کاش این اتفاق به بیرون درز نمی‌کرد.»

دیدگاه‌ها