کد خبر : 1920919 | 25 فروردين 1402 ساعت 15:50 | 29.5K بازدید | 31 دیدگاه

کاسیاس: ناکامی یوونتوس به نفع فوتبال ایتالیاست

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، معتقد است شکسته شدن روند قهرمانی‌های یوونتوس در سری آ به سود فوتبال ایتالیاست.

کاسیاس: ناکامی یوونتوس به نفع فوتبال ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس، در گفتگو با DAZN گفت که همیشه از تماشای فوتبال ایتالیا لذت می‌برد اما چون سری آ هر سال قهرمانی تکراری داشت «خسته‌کننده» شده بود.

کاسیاس درباره کورس مدعیان قهرمانی در سری آ گفت: «در بچگی سری آ را خیلی دوست داشتم، به خصوص وقتی که بهترین لیگ جهان به حساب می‌آمد. تمام بازیکنان بزرگ در آنجا بازی می‌کردند. حقیقت این است که سری آ دورانی را پشت سر گذاشت که فقط یوونتوس قهرمان می‌شد و کمی خسته کننده شده بود، اما اکنون این واقعیت که ناپولی و همچنین اینتر و میلان در سال‌های اخیر روند یووه را متوقف کرده‌اند برای فوتبال ایتالیا خوب است. آیا هرگز به بازی در سری آ فکر کردم؟ راستش را بگویم، بله، من برای همه تیم‌ها نهایت احترام را قائل هستم، اما رئال مادرید، رئال مادرید است.»

بیانکونری بین فصل 11-2010 و 20-2019 موفق به کسب 9 عنوان متوالی شد. اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته مانع از دهمین قهرمانی پیاپی آنها شد و فصل گذشته هم میلان به قهرمانی رسید.

حال به نظر می‌رسد که ناپولی در پایان این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد. از زمانی که لاتزیو، رم و یووه هر کدام در فصول بین سال‌های 2000 تا 2002 قهرمان شدند، در طول سه سال، سه قهرمانی مختلف در سری آ وجود نداشت.

آخرین باری که چهار تیم مختلف در طول چهار سال قهرمانی سری آ را به دست آوردند، بین فصول 88-1989 و 92 -1991 بود که در این مدت اینتر، ناپولی، سمپدوریا و میلان هر کدام یک قهرمانی را به دست آوردند.

دیدگاه‌ها