کد خبر : 1920928 | 25 فروردين 1402 ساعت 17:32 | 18.2K بازدید | 44 دیدگاه

هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست

توخل: برای انتقام از سیتی جانمان را می‌دهیم!

توماس توخل نسبت به جبران شکست 3-0 بازی رفت برابر سیتی ناامید نیست و گفت که حاضرند جانشان را بدهند تا صعود کنند.

توخل: برای انتقام از سیتی جانمان را می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یک‌قدمی حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد و در شکست سنگین برابر سیتی، بدترین انتقادات نصیب مدافع فرانسوی این تیم شد. با پاس‌های بد زیاد، اشتباهات متعدد در خط دفاعی و به نوعی تقدیم یکی از گل‌ها به حریف، دایو اوپامکانو بدترین چهره بایرن مونیخ در جریان شکست 3-0 برابر منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

1851308

در اولین جلسه تمرینی بعد از شکست تلخ مقابل منچسترسیتی توماس توخل حدود پنج دقیقه به شکل انفرادی با مدافع فرانسوی تیمش صحبت کرد و بعد او را در آغوش گرفت. باشگاه نیز از او در مقابل انتقادات و توهین‌های نژادپرستانه حمایت کرد.

توخل در نشست خبری امروز خود و در حمایت از این مدافع فرانسوی گفت: «من همیشه از بازیکنانم حمایت کرده‌ام و نیازی نیست تا به اوپا بگویم اشتباه کرده؛ چون خودش به خوبی این را می‌داند. افسوس چون او در بهترین فرم خودش بود. اوپا جوان است و پیشرفت خواهد کرد. نباید به هیچ بازیکنی توهین کرد.»

1852028

توخل در مورد شکست 3-0 از سیتی و شانس بایرن برای جبران در بازی برگشت گفت: «نباید تمرکز خودمان را از دست بدهیم. شاید جبران غیرممکن به نظر برسد؛ ولی در فوتبال غیرممکن نداریم. باید خوب تمرین کنیم و روز بازی نیز به حمایت همه جانبه هواداران و جو مناسب در ورزشگاه نیاز داریم. فکر می‌کنم همه ابزارها برای یک بازی خوب در دسترس باشند. ابتدا باید بازی فردا را پیروز شویم که اهمیت بالایی دارد. تا دقیقه 70 بازی برابر سیتی، عملکردمان خوب بود و با بدشانسی در مقاطعی که خوب بودیم، نتوانستیم به گل برسیم. ما چهارشنبه برای انتقام جان می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها