کد خبر : 1920929 | 25 فروردين 1402 ساعت 17:55 | 8.8K بازدید | 17 دیدگاه

به بازیکنان ایمان دارم

لمپارد: نمی‌توان یک شبه چلسی را متحول کرد

فرانک لمپارد به پیشرفت چلسی و بهتر شدن روند نتیجه‌گیری تیمش ایمان دارد و گفت که باید به او و بازیکنانش زمان بدهند.

لمپارد: نمی‌توان یک شبه چلسی را متحول کرد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از شکست از رئال مادرید در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، فردا در خانه میزبان برایتون است. چلسی در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد و شانس زیادی برای کسب سهمیه اروپایی ندارد مگر اینکه همه بازی‌های بعدی خود را پیروز شود.

1839707

فرانک لمپارد که در هر دو بازی ابتدایی خود پس از بازگشت به چلسی شکست خورده، به خبرنگاران گفت: «مهم است بازیکنان چلسی درک کنند برای چه باشگاهی بازی می‌کنند و چقدر سطح انتظارات بالاست. در بازیکنانم میل به بهتر شدن و پیشرفت را می‌بینم. نمی‌توان یک شبه چلسی را متحول کرد. چالش‌های بزرگی پیش رو داریم و من به کیفیت و توانایی بازیکنان ایمان دارم. خوب تمرین می‌کنیم و انتظار دارم نتیجه این تمرینات خوب را در زمین ببینم. زمانی که بازی می‌کردم نیز چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام و می‌دانم تنها راه بهتر شدن، تلاش و تمرین بیشتر است. البته خوش‌شانس بودم که در دوران فوتبالم، روزهای خوبم بیشتر بود.»

لمپارد در مورد وضعیت کالیدو کولیبالی که برابر رئال مصدوم شد، گفت: «او فردا در دسترس نیست و به چند هفته زمان برای ریکاوری نیاز دارد. از دست دادن او ناامیدکننده است ولی کولیبالی بازیکن خوب و باتجربه‌ای است و قدرتمندانه برمی‌گردد.»

امروز طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، انزو فرناندز که به تازگی به چلسی پیوسته، قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد. لمپارد در این رابطه گفت: «چیزی در این زمینه را نمی‌توانم تایید کنم چون اطلاعی ندارم. انزو در این مدت اندک فوق‌العاده کار کرده و نشان داده که چه بازیکن با ارزشی است.»

بازی برگشت برابر رئال: «برای اینکه در بهترین فرم بدنی و روحی به بازی با رئال برسیم، کسب پیروزی برابر برایتون بسیار مهم است. هر بازی در لیگ برتر دشوار است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان همه تمرکز من روی بازی فرداست.»

دیدگاه‌ها