کد خبر : 1920933 | 25 فروردين 1402 ساعت 18:20 | 22K بازدید | 35 دیدگاه

در نامه‌ای به دادگاه شهر بارسلون مطرح شد

اعتراض بارتومئو: رئال حق ندارد علیه بارسا شکایت کند!

روزنامه مارکا به نامه‌ای از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، دست یافته که او در آن خواهان دور نگه داشتن رئال مادرید از این پرونده است که باشگاه بارسا در آن به عنوان متهم حضور دارد.

اعتراض بارتومئو: رئال حق ندارد علیه بارسا شکایت کند!

به گزارش "ورزش سه"، خوزه ماریا فوستر فابرا، وکیل یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، روز پنجم آوریل نامه‌ای به دادگاه شماره یک شهر بارسلون ارسال کرده و در آن به نمایندگی از موکلش با حضور باشگاه رئال مادرید در روند رسیدگی قانونی به پرونده نگریرا به شدت مخالفت کرده و به آن اعتراض کرده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی مدعی شد به این نامه دست پیدا کرده و محتوای آن را برای اطلاع عمومی منتشر می‌کند.

باشگاه رئال مادرید بعد از متهم شدن بارسلونا در پرونده نگریرا به صورت جداگانه از رقیب سنتی‌اش به دادگاه شکایت کرده و مدعی شد بارسلونا با پرداخت‌های مشکوک به نایب‌رئیس کمیته داوران سابق اسپانیا به این باشگاه شهر مادرید ضرر و زیان‌های قابل توجهی وارد کرده است.

در نامه ارسال شده از طرف بارتومئو به دادگاه شهر بارسلون که توسط مارکا منتشر شده چنین آمده است: "با بررسی شواهد به این نتیجه خواهید رسید که در دوران ریاست ما بر باشگاه بارسا هیچ گونه ضرر و زیانی در ارتباط با این اتهام‌ها به باشگاه رئال مادرید وارد نشده است."

1852133

بارتومئو در ادامه نامه مدعی است که رئال مادرید به عنوان یک نهاد عضو لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا است و در نتیجه شکایت این دو نهاد علیه بارسلونا کافی است و شکایت مجزای رئال مادرید هیچ زمینه قانونی و حقوقی ندارد و باید از طرف دادگاه رد شود. رئیس سابق بارسا در ادامه نامه‌اش به قاضی دادگاه می‌گوید مسلما وقتی پای باشگاهی مثل بارسلونا در میان باشد نهادها و افراد زیادی می‌خواهند نام‌شان را در این پرونده مطرح کنند و در صورت پذیرش همه شکایت‌ها روند حقوقی بررسی خدشه‌دار خواهد شد.

در نامه ارسال شده از طرف بارتومئو به دادگاه چنین می‌خوانیم: "اگر هر نهاد یا فردی بدون دلایل محکمه‌پسند از بارسلونا شکایت کند و شکایتش پذیرفته شود شاهد شکایت تک‌تک تیم‌های فوتبال رقیب بارسا خواهیم بود و به این ترتیب روند بررسی حقوقی دقیق و درست عملا غیرممکن خواهد شد. باشگاه‌هایی مثل اسپانیول، سلتاویگو و الچه به دلایلی مشابه رئال مادرید دوست دارند در این پرونده وارد شوند. اما همه این باشگاه‌ها به عنوان نهادها و شخصیت‌های حقوقی عضو رسمی لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا هستند و این دو نهاد به عنوان نماینده آنها در پرونده حضور دارند."

بارتومئو در ادامه نامه‌اش از حضور شریک باشگاه رئال مادرید، خوزه لوئیس ساینز، در این پرونده هم ابراز نارضایتی کرده و می‌گوید همان‌طور که در بخش‌های قبلی نامه ذکر شده در صورتی که دادگاه شهر بارسلون بخواهد هر شکایتی از طرف افراد و باشگاه‌ها را بپذیرد رسیدگی به پرونده برای سیستم حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود و حتی ممکن است شائبه تضاد منافع مطرح بشود.

1633997

دیدگاه‌ها