کد خبر : 1920951 | 25 فروردين 1402 ساعت 21:30 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

سهم هر کدام 45 دقیقه خوب؛

نساجی مازندران 0 آلومینیوم اراک 0، نه به صعود و سقوط!

تیم فوتبال نساجی مازندران در اولین حضور کارلوس هرناندس در ورزشگاه وطنی قائمشهر مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل داد.

نساجی مازندران 0 آلومینیوم اراک 0، نه به صعود و سقوط!

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه‌ای میان دو تیم جدول رده‌بندی بود که نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند و نه شانسی برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و احتمالا کسب سهمیه آسیایی دارند. با این حال به دست آوردن رتبه بهتر در جدول رده‌بندی و رقم زدن پایانی خوش برای فصل، شاگردان رحمتی و هرناندس را با انگیزه دو چندانی به این مسابقه فرستاد. در این بین اینکه هرناندس اولین حضور خود را در فوتبال ایران و در حضور 10 هزار نفری هواداران مازندرانی تجربه می‌کرد، حساسیت این مسابقه را بیشتر هم کرده بود و در طول بازی بارها شاهد درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر بودیم. نیمه اول این مسابقه را باید به نام نساجی مازندران زد که موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد، اما در نیمه دوم مهدی رحمتی و دستیارانش دست سرمربی اسپانیایی را خواندند و با تغییر شیوه بازی در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر می‌شدند. درنهایت اما این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد تا آلومینیوم 34 امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد یک پله صعود کند. در سوی دیگر نساجی مازندران 25 امتیازی شد و در همان رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند تا چشم به هفته‌های آینده و کسب پیروزی پس از هفته‌ها نبردن داشته باشد.

ویدئو: 297736

جمعه ۲۵ فروردین‌ ماه ۱۴۰۲
نساجی مازندران - آلومینیوم اراک - ساعت  ۲۰ - ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داوران: عباس راکی - رحیم حاجی پور - ولی کاوسی قافی - مجتبی شجاعی
ناظر داوری: محسن قهرمانی

1852213

ترکیب نساجی مازندران
علیرضا حقیقی، حامد شیری، محمدرضا مهدی‌زاده، متین کریم‌زاده، احسان قهاری، علی داوران (63-سعید غلامعلی بیگی)، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۸۴-احمد عبدالله زاده)، فرزاد زامهران، علی شجاعی (63-رضا جعفری)، آداما نیان
سرمربی: کارلوس هرناندس

ترکیب آلومینیوم اراک
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا (83-مجتبی فخریان)، سیدمهران موسوی، امین جهان کهن (50-علیرضا نقی زاده)، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، سید محمد احسان حسینی، میرهادی میرجوان (۷۲- محمدرضا آزادی )
سرمربی: مهدی رحمتی

1852211

🟨 کارت زرد:

آلومینیوم : مصطفی احمدی دقیقه 11، وحید محمدزاده دقیقه ۴۲، محمد مسلمی پور ۷۳، میلاد فخرالدینی دقیقه 78

⏱️لحظات حساس:

دقیقه 18: شوت مهرداد عبدی پس از پاسی که از آداما نیان پشت محوطه جریمه دریافت کرد با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: این‌بار شوت مصطفی احمدی بود که به شکلی خطرناک از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه ۲۵: ارسال دقیق متین کریم زاده با ضربه بی‌دقت علی شجاعی به دروازه نرسید تا موقعیت بسیار خوبی برای نساجی مازندران از دست برود.

دقیقه ۳۴: ضربه آداما نیان با واکنش خوب پورحمیدی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 2+45: ضربه سر تماشایی ایوب کلانتری روی ارسال احسان قهاری به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 59: ضربه نقی‌زاده روی حرکت تماشایی زاپاتا با واکنش علیرضا حقیقی به گل نرسید.

دقیقه 64: شوت احسان قهاری با فاصله زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد تا اولین موقعیت جدی نساجی در نیمه دوم به این شکل هدر رفته باشد.

دقیقه ۷۵: فرار سریع و ارسال زامهران چیزی نمانده بود با ضربه جعفری به گل اول مسابقه بدل شود.

دقیقه 80: نفوذ قائدرحمتی به پشت محوطه جریمه نساجی و ضربه این بازیکن چیزی نمانده بود گل اول را برای آرامی‌ها ثبت کند اما شوت او با اختلاف اندکی به اوت رفت.

دقیقه ۸۸: ضربه آکروباتیک فخریان مهاجم تازه وارد آلومینیوم با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

1852214

📝 شرح بازی:

شرح نیمه اول نیمه اول دیدار نساجی مقابل آلومینیوم در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد که تیم میزبان با حمایت 10 هزار نفری قائمشهری‌ها عملکرد بهتری از خود ارائه داد و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کرد که با بدشانسی و البته کم دقتی به گل نرسیدند. شاگردان هرناندس به ویژه در دقایق پایانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه پورحمیدی ایجاد کردند که درنهایت به نتیجه نرسید.
در نیمه دوم شرایط به طور کلی تغییر کرد. البته نساجی صاحب توپ و میدان بود، اما این سبزپوشان آلومینیومی بودند که عملکرد بهتری داشتند و چهار پنج موقعیت بسیار خوب ایجاد کردند. با این حال مانند نیمه اول که نساجی بهتر بود، آلومینیومی‌ها از یک نیمه برتری خود نتوانستند بهره ببرند و به گل برسند.

📌اتفاق ویژه: 
اولین حضور کارلوس هرناندس سرمربی 38 ساله اسپانیایی که با حضور تقریبا 10 هزار نفری مازندرانی‌ها همراه شد، اتفاق ویژه این مسابقه بود.

🥇 بهترین بازیکن:
عملکرد دروازه‌بان‌های هر دو تیم در این مسابقه بسیار خوب بود. همچنین در تیم نساجی می‌توان از آداما نیان نام برد که عملکرد خوبی از خود ارائه کرد و در ترکیب آلومینیوم هم زاپاتا یک بار دیگر نشان داد چرا توجه به او در این فصل زیاد است.

🔴حاشیه:

*کارلوس هرناندس در این مسابقه اولین حضور خود را پس از دوران حمید مطهری روی نیمکت نساجی تجربه می‌کند.

*در ابتدای مسابقه مراسم یادبودی برای مهرداد اولادی و ناصر دست نشان در نظر گرفته شده بود.

1852165

*مطابق انتظار هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران استقبال بسیار خوبی از تیم‌شان در مصاف با آلومینیوم به عمل آورده‌اند.

*به دلیل قصور شرکت برهان در نصب به موقع گیت‌های ورود هواداران، یگان ویژه مجبور شد بدون بازدید بدنی هواداران را وارد ورزشگاه وطنی کند.

*نزدیک به ده هزار هوادار مشتاق مازندرانی این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*کریم اسلامی نسبت به بازی جوانمردانه ایوب کلانتری که پس از مشاجره بازیکنان دو تیم توپ را در اختیار آلومینیوم قرار داد، معترض شد.

* در دقیقه 25 مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم به شدت نسبت به برخوردی که منجر به ضد حمله خطرناک نساجی شد معترض بود. پس از این صحنه راکی بازی را  قطع کرد و به سرمربی آلومینیوم تذکری جدی داد.

*علی شجاعی با حضور کارلوس هرناندس به جای حضور در پست مدافع چپ در پست وینگر راست به بازی گرفته شده است.

* در دقایق پایانی نیمه اول هواداران مازندرانی علیه نمایش آلومینیوم و مهدی رحمتی شعار می‌دهند.

*بازیکنان آلومینیوم پس از خطای شیری روی قائدرحمتی داور را دوره کردند و معتقد بودند که باید با کارت زرد بازیکن نساجی را جریمه می‌کرد، اما راکی قائدرحمتی را به دلیل اعتراض به تصمیم داور با کارت زرد جریمه کرد.

*امامعلی حبیبی اسطوره ورزش و کشتی ایران در جریان نیمه اول مصاف نساجی و آلومینیوم  با همراهی مدیرعامل باشگاه نساجی، وارد استادیوم وطنی شد.

*از امام علی حبیبی و ترکان دو پیشکسوت استان مازندران در بین دو نیمه دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک تقدیر شد.

دیدگاه‌ها