کد خبر : 1920966 | 25 فروردين 1402 ساعت 20:38 | 38.7K بازدید | 22 دیدگاه

اعتراض پرسپولیسی‌ها: گلر باید اخراج می‌شد! (عکس)

خروج دروازه‌بان مس کرمان از دروازه‌ در دقیقه 30 صحنه‌ای مشکوک را پشت محوطه جریمه این تیم به وجود آورد.

اعتراض پرسپولیسی‌ها: گلر باید اخراج می‌شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 30 مسابقه مس کرمان و پرسپولیس و در شرایطی که شاگردان یحیی گل‌محمدی دو بر صفر از حریف پیش بودند،‌ یک صحنه مشکوک پشت محوطه جریمه میزبان پیش آمد که اعتراض شدید اعضای پرسپولیس را به همراه داشت.

در این صحنه اشتباه مدافع مس کرمان در دادن پاس رو به عقب به هم‌تیمی خود باعث شد تا مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس به توپ برسد و برای تک به تک شدن با آرمان شهداد نژاد دروازه‌بان مس تلاش کند. در این لحظه دروازه‌بان مس کرمان از دروازه بیرون آمد و توپ را مال خود کرد و خطر دفع شد.

پرسپولیسی‌ها اما در این صحنه اعتقاد داشتند که شهداد نژاد بیرون از محوطه جریمه با دست توپ را کنترل کرده است. در صورتی که ادعای پرسپولیسی‌ها درست باشد، داور مسابقه با توجه به اینکه خطر جدی روی دروازه بوده، می‌توانست شهدادنژاد را اخراج کند و یک خطای مستقیم پشت محوطه جریمه بگیرد. با این وجود کوپال ناظمی اعتقادی به خطای هند دروازه‌بان مس نداشت.

در این صحنه کمک داور اول بیشترین نقش را در اعلام یا عدم اعلام خطای هند دارد؛ کمک داور چون روی خط محوطه جریمه بود، بهتر از هرکسی می‌توانست نظر بدهد که البته نظر او ادامه بازی بود. هرچند که پرسپولیسی‌ها نظر دیگری داشتند.

1852194
1852199
تصویری واضح‌تر از صحنه مشکوک؛ به نظر می‌رسد گلر مس با سینه توپ را دفع می‌کند. هرچند که کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر بدهند.

دیدگاه‌ها