کد خبر : 1920968 | 25 فروردين 1402 ساعت 21:05 | 10.7K بازدید | 7 دیدگاه

بدبیاری جدید لمپارد: کولیبالی بازی با رئال را از دست داد

با تایید فرانک لمپارد مشخص شد که کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ دیدار برگشت تیمش با رئال مادرید را از دست داده است.

بدبیاری جدید لمپارد: کولیبالی بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی چلسی، در دیدار رفت تیمش با رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مصدوم شد. امروز با تایید فرانک لمپارد مشخص شد که کولیبالی از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و قطعا در دیدار برگشت با رئال که در استمفوردبریج برگزار می‌شود حضور نخواهد داشت.

لمپارد امروز درباره مصدومیت کولیبالی گفت: "کالیدو نه در بازی فردای ما مقابل برایتون به میدان می‌رود و نه می‌تواند در بازی برگشت با رئال بازی کند. او از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و حداقل چند هفته دور از میادین است و نه چند روز."

1852197

سرمربی موقت چلسی در ادامه صحبت‌هایش درباره مدافع سنگالی گفت: "کالیدو بازیکن خیلی خوب و باتجربه‌ای است. خیلی‌ها دائم از این صحبت می‌کنند که ما در چلسی خیلی بازیکن داریم. ولی وقتی گاهی اوقات در پست‌های مختلف به اندازه کافی بازیکن نداریم تا وقتی کسی مصدوم می‌شود جای خالی‌اش را پوشش بدهیم نمی‌توان چنین حرفی را قبول کرد. اینکه کولیبالی بازی با رئال را از دست داده هم برای او و هم برای ما ناارحت‌کننده است ولی این فرصتی برای یکی دیگر از مدافعان خواهد بود."

شکست مقابل رئال مادرید در برنابئو دومین شکست لمپارد از زمان بازگشت به چلسی به عنوان سرمربی موقت بود. در این روزهای حساس برای چلسی و لمپارد مصدومیت کولیبالی بدترین خبر ممکن خواهد بود. بن چیلول هم در بازی رفت دو تیم کارت قرمز دریافت کرد و او هم در دیدار برگشت حضور نخواهد داشت.

1852198

دیدگاه‌ها