کد خبر : 1920973 | 25 فروردين 1402 ساعت 21:13 | 120.2K بازدید | 76 دیدگاه

اگر گل سرسبد بودیم برایمان پنالتی می‌گرفتند؛

کنایه جنجالی مورایس به پرسپولیس و استقلال

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس رفسنجان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.

کنایه جنجالی مورایس به پرسپولیس و استقلال

به گزارش ورزش سه، سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان خواهد بود و ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و در ابتدا گفت: امیدوارم که روزهای خوبی را در ماه مبارک رمضان سپری کرده باشید و برای خودتان و خانواده‌هایتان آرزوی سلامتی دارم. در طول این هفته تمام تلاش‌مان را کردیم که آماده این بازی شویم. انتظارات زیادی در مورد این بازی وجود دارد، چرا که بازی در خانه و در حضور هواداران‌مان و برابر تیم خوب مس رفسنجان است. همه چیز دست به دست هم داده که بازی خوبی را در پیش داشته باشیم و باید ببینیم که نتیجه چطور رقم می‌خورد.

او در واکنش به اینکه با توجه به شرایط مس رفسنجان به نظر می‌رسد سپاهان فردا کار سختی خواهد داشت، گفت: من هیچوقت فکر نمی‌‌کنم کار ساده‌ای داشته باشم. تیم حریف، تیم خیلی خوبی است و فکر می‌کنم یک بازی رقابتی باشد. می‌دانیم که انتظارات از این بازی زیاد است و فکر می‌کنم انتظار یک بازی خوب را هم داشته باشیم. تمرکزمان روی کیفیت خودمان است و امیدوارم کیفیت خودمان اجازه بدهد که بتوانیم برنده این بازی باشیم.

مورایس در پاسخ به اینکه با توجه به فشاری که روی سپاهان، استقلال و پرسپولیس وجود دارد، آیا این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند، عنوان کرد: نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم، چون نمی‌توانم حدس بزنم چه تیمی قهرمانی می‌شود. بازی‌های لیگ، ۳۰ بازی است و در حال حاضر پنج بازی باقی مانده که ۱۵ امتیاز دارد. فقط در پایان فصل می‌شود گفت چه تیمی قهرمان است. ما هم گل سرسبد نیستیم و بیرون از این حاشیه هستیم، چون اگر گل سرسبد بودیم، در یک بازی دو پنالتی برایمان می‌گرفتند.

ویدئو: 297716

سرمربی سپاهان در خصوص کیفیت توپ مسابقات لیگ برتر گفت: این یک سوال جدید برای ما بود. من حرف زیادی برای گفتن ندارم، چرا که مسئولیت آن با فدراسیون و سازمان لیگ است و فکر می‌کنم بیشتر در بوندسلیگا از این برند توپ استفاده کرده‌اند. بازی فوتبال باید جذاب باشد و نکته مثبت این است که همه از این توپ استفاده می‌کنند. وقتی همه از این توپ استفاده می‌کنند، ما نمی‌توانیم هیچ اعتراضی داشته باشیم، چون منصفانه و بین همه یکسان است اما تا جایی که من دیده‌ام در کشورهای دیگر معمولا در جام حذفی و لیگ برتر از دو برند متفاوت استفاده می‌کردند اما اینجا یکسان است. اما مهم این است که همه از یک برند استفاده می‌کنند.

او در پایان در خصوص تاثیر حضور هواداران در استادیوم برای مسابقه فردا گفت: هواداران  همیشه خیلی مهم هستند. بازی خانگی، مسابقه‌ای که تیم‌ها به خاطر حضور هواداران سعی بر این دارند که بازی خوبی ارائه بدهند و انرژی و حمایتی که از طرف هواداران برای ما وجود دارد، کمک می‌کند بازیکنان بتوانند برخی مشکلات را هم برطرف کنند. در لیگ دیده‌ام که در برخی از مسابقات، هواداران زیادی آمده‌اند اما در بازی گذشته، حمایت خیلی خوبی از هواداران دیدم و حتی بازی جام حذفی که در نقش جهان داشتیم هم همین‌طور بود. امیدوارم فردا هم حمایت خیلی خوبی از هواداران ببینیم.

دیدگاه‌ها