کد خبر : 1920999 | 25 فروردين 1402 ساعت 22:43 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

دنی آلوز با سناریوی جدید به دادگاه می‌رود!

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.

دنی آلوز با سناریوی جدید به دادگاه می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز، مدافع برزیلی باسابقه، که به اتهام تجاوز در حال محاکمه است همچنان در زندان به سر می‌برد چرا که دادگاه بارها با درخواست‌های آزادی به قید وثیقه یا آزادی مشروط او مخالفت کرده است.

آلوز متهم است که در روز 30 دسامبر در شهر بارسلون به زنی جوان تجاوز کرده است. این هفته دوشنبه آخرین جلسه استماع پیش‌دفاعیات این مدافع برزیلی در دادگاهی در شهر بارسلون برگزار خواهد شد.

اما رسانه‌های اسپانیایی امروز اعلام کردند دنی آلوز قصد دارد در جلسه دادگاه روز دوشنبه بار دیگر با روایتی جدید از ماجرا به دفاع از خود بپردازد. او در گذشته هم یک بار روایت خود از حادثه را تغییر داده و در پاسخ به سوال قاضی که چرا ماجرایی جدید روایت می‌کند گفته بود قبل از آن می‌خواسته از شاکی‌اش محافظت کند تا به او صدمه‌ای وارد نشود ولی در نهایت تصمیم گرفته حقیقت را بگوید.

1834247

اگر ادعای رسانه‌های اسپانیا به واقعیت بپیوندد این دومین بار است که آلوز داستان خود از آنچه در روز حادثه رخ داده را عوض می‌کند. بر اساس گزارش‌ها آلوز در روایت جدیدی که روز دوشنبه مطرح می‌کند روی این تمرکز خواهد کرد که مرتکب تجاوز به عنف نشده چرا که هر آنچه رخ داده با رضایت طرفین بوده است.

بر اساس این ادعا آلوز و تیم وکلایش در جلسه دادگاه از تصاویر دوربین‌های مداربسته محل حادثه استفاده خواهند کرد تا صحت ادعای مدافع برزیلی را اثبات کنند.

این آخرین جلسه پیش‌دفاعیه دنی آلوز قبل از برگزاری جلسات رسمی دادگاه است. جلسه رسمی دادگاه برای صدور حکم او در اواخر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. در صورتی که اتهامات علیه آلوز از طرف قاضی تایید شود او ممکن است به حبس از 8 تا 10 سال محکوم شود.

1803872

دیدگاه‌ها