کد خبر : 1921003 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:08 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

تعلیق محرومیت یووه بابت توهین به لوکاکو

محرومیت هواداران یوونتوس بابت توهین نژادپرستانه به روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان، به حالت تعلیق درآورد.

تعلیق محرومیت یووه بابت توهین به لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز بعد از بررسی درخواست تجدید نظر باشگاه یوونتوس، محرومیت هواداران تیم فوتبال این باشگاه بابت توهین نژادپرستانه به روملو لوکاکو را به حالت تعلیق درآورد.

به این ترتیب یوونتوس در بازی حساس روز شنبه سوم اردیبهشت مقابل ناپولی می‌تواند از صد در صد ظرفیت ورزشگاه خانگی خود استفاده کند.

طبق حکم اولیه، هواداران یوونتوس از حضور در بخشی از ورزشگاه آلیانز (ضلع جنوبی) محروم شده بودند. این محرومیت به خاطر حوادثی بود که در بازی رفت یووه-اینتر در جام حذفی رخ داده بود و هواداران بیانکونری طی آن با شعارهای نژادپرستانه خود روملو لوکاکو، مهاجم حریف را مورد حمله قرار داده بودند.

1852276

لوکاکو در واکنش به این شعارها بعد از باز کردن دروازه یوونتوس انگشتش را روی لبانش گرفته و هواداران حریف را به سکوت فراخوانده بود. داور این حرکت را تحریک هواداران اینتر تشخیص داده و با نشان دادن کارت زرد دوم، مهاجم بلژیکی را از زمین بازی اخراج کرده بود.

حرکت لوکاکو جو داخل زمین را نیز به هم ریخته و باعث ایجاد درگیری میان بازیکنان دو تیم شد. در این درگیری خوان کوادرادو، وینگر یوونتوس و سمیر هاندانوویچ، دروازه بان اینتر نیز اخراج شدند. این دو بازیکن بابت کاری که انجام دادند به ترتیب سه و یک مسابقه محروم و هر کدام نیز به پرداخت 11 هزار دلار محکوم شدند.

1852275

در جریان برخورد با هوادارانی که شعارهای نژادپرستانه علیه لوکاکو سر داده بودند یک نوجوان هوادار یوونتوس 10 سال و یک هوادار بزرگسال این تیم نیز مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم شدند.

دیدگاه‌ها