کد خبر : 1921004 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:08 | 14.7K بازدید | 21 دیدگاه

طعنه سرمربی سویا به یونایتد: از ما بدجور ترسیده بودند!

خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، که تیمش دیشب در اولدترافورد به شکلی درماتیک منچستریونایتد را متوقف کرد می‌گوید شیاطین سرخ از سویا ترسیده بودند.

طعنه سرمربی سویا به یونایتد: از ما بدجور ترسیده بودند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سویا که تیمش دیشب در اولدترافورد دست به کاری بزرگ زد و بازی 2-0 باخته را در دقایق پایانی به تساوی 2-2 تبدیل کرد در بازگشت به اسپانیا مصاحبه‌ای انجام داد و ادعایی مطرح کرد که مسلما هواداران یونایتد را خشمگین‌تر خواهد کرد.

تیم خوزه لوئیس مندیلیبار بعد از بازی دیشب به اسپانیا برگشت و باید روز یکشنبه در لالیگا به مصاف والنسیا برود. مندیلیبار در گفتگویی با یک رسانه اسپانیایی ادعایی مطرح کرد که حکم نمک بر زخم یونایتد را دارد. او گفت علت اینکه تیمش به بازی برگشت و اولدترافورد را با تساوی ترک کرد این است که شیاطین سرخ از تیم او و اسم سویا می‌ترسیدند.

1852278

یونایتد در بازی دیشب در دور رفت مرحله یک‌‌چهارم نهایی لیگ اروپا نیمه اول را با برتری کامل و به لطف درخشش مارسل سابیتزر با برتری 2-0 به پایان برد. تعویض‌های عجیب تن‌هاخ و از زمین بیرون رفتن لیساندرو مارتینز از اتفاقات مهم این نیمه بود و در نهایت سویا در دقیقه 84 موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند. یونایتد 10 نفره در وقتهای تلف‌شده بازی سرانجام تسلیم شد و درحالیکه مشخص بود شیاطین سرخ از نظر روحی افت قابل توجهی پیدا کرده‌اند گل به خودی هری مگوایر امیدهای آنها به پیروزی را از بین برد.

مندیلیبار در صحبتهای خود درباره بازی دیشب گفت:" یونایتد در شروع بازی آتشش خیلی تند بود و ما اصلا خوب نبودیم. دفاع ما فضاهای خالی زیادی در اختیارشان گذاشت و این شد که عقب افتادیم. از وقتی موفق شدیم این مشکل را حل کنیم ما به تیم بهتر میدان تبدیل شدیم. ما در دو رقابت حضور داریم و سه روز بعد از بازی با یونایتد باید در لالیگا به مصاف حریف مهمی مثل والنسیا برویم".

سرمربی سویا در ادامه گفت:" وقتی ما گل اول را زدیم مشخص بود که روحیه یونایتد کم شده است. آنها فکر می‌کردند ما حریف راحتی هستیم و جا خورده بودند. وقتی بازی 2-1 شد منچستر فهمید با تیمی بزرگ به اسم سویا روبرو است. بعد از مصدومیت لیساندرو مارتینز آنها تازه متوجه شدند ما سویا هستیم و در این رقابت‌های برای خودمان اسمی داریم. این بود که مشخصا از ما ترسیده بودند. شاید به خاطر همین ترس بود که تونستیم گل دوم را بزنیم".

1852279

دیدگاه‌ها