کد خبر : 1921011 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:37 | 27.6K بازدید | 34 دیدگاه

نظارت بر داوری‌ها را بیشتر کنید؛

رستمی: پورعلی‌گنجی باید اخراج می‌شد

عارف رستمی پس از شکست مس کرمان برابر پرسپولیس از عملکرد داوران انتقاد کرد.

رستمی: پورعلی‌گنجی باید اخراج می‌شد

به گزارش ورزش سه، عارف رستمی پس از باخت سه بر یک مس کرمان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم اما گل اول پرسپولیس آفساید بود و پنالتی اول‌شان هم اصلا پنالتی نبود و داور بازیکن حریف را هم اخراج نکرد. دو هفته قبل همین صحنه را برای پرسپولیس اخراج کردند و پنالتی گرفتند، در صورتی که برای خطای پنالتی، اخراج نمی‌کنند.

وی افزود: هفته قبل هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. تیم ما واقعا شرایط خوبی ندارد و چهار بازی با تیم‌های صدر جدولی داریم و باید فکری به حال داوری کنند. درست است که پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد اما ما هم برای نیفتادن می‌جنگیم و باید فکری کنند.

ویدئو: 297754

رستمی در خصوص اینکه مس در نیمه دوم شانس تغییر نتیجه بازی را داشت، گفت: اگر بازیکن پرسپولیس در آن صحنه اخراج می‌شد، تیم حریف ده نفره می‌شد و ما هم حمله می‌کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما داور باز هم پنالتی گرفت و روند بازی تغییر کرد.

او سپس عنوان‌ کرد: نظارت بر داوری باید بیشتر شود. دو هفته است که می‌گویند خطا به نفع مس کرمان اعلام  نشد اما چه فایده‌ای دارد؟ ما امتیاز از دست می‌دهیم و تیم‌های پایین هم به ما می‌رسند. فقط باید روی داوری‌ها نظارت شود.

بازیکن مس در پایان در مورد انتظاراتی که از این تیم وجود دارد، گفت: مس بعد از هشت سال به لیگ برتر آمده و سال اول است و از طرفی شاکله اصلی تیم ما، بچه‌های بومی کرمان هستند اما هیچکس اینها را نمی‌بینند. باید این مسائل هم در نظر گرفته شود تا فشار از روی تیم و کادرفنی برداشته شود. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی تا این حد بازیکن بومی داشته باشد. هواداران باید صبور باشند؛ هدف در سال اول، حفظ سهمیه است و سال‌های بعد کارهای بزرگتر انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها