کد خبر : 1921014 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:44 | 35.6K بازدید | 47 دیدگاه

کاظمیان: کرمانی ها هوادار پرسپولیس بودند

وینگر سرعتی مس کرمان از مردم شهرش گله مند است و انتظار حمایت دارد.

کاظمیان: کرمانی ها هوادار پرسپولیس بودند

به گزارش ورزش سه، مس کرمان سه بر یک نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد. امین کاظمیان در مورد این بازی گفت: یک گلگی از مردم شهرمان بکنم. یکسال است به سختی تیم‌ را بالا آوردیم و امروز عملا مهمان بودیم. این تیم برای شهر شما است باید حمایت کنید، تیم پرسپولیس برای پایتخت است. داور هم این جو‌ را می بیند، بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد و نشد. اگر او اخراج می شد شرایط فرق می کرد ما داشتیم رو به جلو بازی می کردیم. 
او در همین مورد ادامه داد: موقعی که تیم پرسپولیس گل می زد هوادران ما بلند می شدند. برای من که زاده این شهر هستم و از اول اینجا بودم زشت است. باید این تیم را حمایت کنید بماند. سال اول  تیم باید زیر ساخت هایش را درست کند، نمی تواند زیاد یار بگیرد. ما باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم. بیست بازی در این شهر برگزار شده شما باید از پرسپولیس حمایت کنید؟ 

ویدئو: 297753

این بازیکن در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: این تیم آسیایی بود. لول دارد، باید از کوچک تا بزرگ حمایت کنند. من قاطعانه می گویم ما می مانیم، امتیازات به هم نزدیک است اما ما می مانیم و آن موقع دوست و دشمن مشخص می شود. واقعا این تیم نیاز به حمایت دارد. 
کاظمی در پایان در مورد داوری افزود: دو هفته است داوری به ضرر ما است و هرچقدر بیانیه بدهیم فایده ندارد. بازی قبلی پنالتی ما را نگرفتند و این بازی هم بازیکن حریف باید اخراج می شد. بروید پنالتی هایی که گرفته شده را نگاه کنید. بازیکن پرسپولیس خودش گفت برخوردی نداشتم. ما از داوری متضرر شدیم. حرف اول و آخرم این است مردم باید از ما حمایت کنند نه اینکه پشت یک تیم دیگر را بگیرند.

دیدگاه‌ها