کد خبر : 1921019 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:57 | 19.3K بازدید | 15 دیدگاه

شریفات: حق نساجی نبود قهرمان جام حذفی بشود

اسماعیل شریفات با تمجید از تماشاگران نساجی برای این تیم در رقابت‌های آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

شریفات: حق نساجی نبود قهرمان جام حذفی بشود

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، برابر نساجی به تساوی دست پیدا کرد. در پایان این مسابقه، اسماعیل شریفات، بازیکن باتجربه اراکی ها در میکسدزون حاضر شد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت که در ادامه می خوانید؛

شریفات در مورد بازی گفت: "بازی به نظر من دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول آنها با تماشاگران خود فشار زیادی آوردند ولی نیمه دوم ما سرتر بودیم و فکر می کنم موقعیت های صد درصد داشتیم و باید دو سه گل می زدیم ولی در کل مساوی عادلانه بود."

ویدئو: 297748

شریفات در مورد جو ورزشگاه گفت: "به نظرم باید برای این هواداران دست زد. یک دست تیم خود را تشویق کردند. یک مقدار اوایل بازی به ما توهین کردند ولی خب عادی است. یک کری بین تیم ما و نساجی هست بعد از فینال حذفی ولی تیم شان را خیلی خوب تشویق کردند و جزو تیم هایی هستند که عالی تشویق می کنند و به تیم حریف استرس وارد می کنند."

شریفات در مورد دو تقابل آلومینیوم و نساجی در جام های حذفی سال قبل و امسال نیز گفت: "بروید نگاه کنید. خیلی واضح است. فینال که اصلا حقشان نبود. سه توپ به تیر زدیم در نیمه اول. به هر حال روزی آنها بود و ان شاالله در آسیا موفق باشند و نماینده خوبی برای کشور ما باشند."

دیدگاه‌ها