کد خبر : 1921021 | 25 فروردين 1402 ساعت 23:57 | 15.7K بازدید | 26 دیدگاه

سعید صادقی دوبار در آفساید بود

ستاری: حق بدهید اعتراض مسی‌ها زیاد باشد

مدافع مس کرمان معتقد است این تیم با کسب حداکثر امتیاز در بازی‌های پیش رو، در لیگ برتر می‌ماند.

ستاری: حق بدهید اعتراض مسی‌ها زیاد باشد

به گزارش ورزش سه، محمد ستاری پس از شکست برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خوبی بود و ما می‌دانستیم بازی سختی داریم و پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بودیم، متتها برخی مسائل از دست بازیکنان خارج است؛ اینکه قبل از گل اول پرسپولیس، دو بار موقعیت آفساید پیش می‌آید و کمک داور خیلی راحت از کنار آن رد می‌شود، کاری از دست باشگاه مس و بازیکنان برنمی‌آید.

او ادامه داد: نیمه اول از دست ما خارج شد اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و ۳-۴ موقعیت خیلی خوب داشتیم که یکی از آنها به تیرک خورد. می‌توانستیم به بازی برگردیم اما پرسپولیس هم خیلی خوب حمله کرد و توانست به گل سوم برسد. ما کمی خسته شده‌ایم که هر هفته می‌گوییم اشتباه داوری؛ بازی مقابل نفت آبادان، گل‌گهر سیرجان، پیکان. کمی خسته شده‌ایم و امیدواریم این مشکل حل شود.

مدافع مس در خصوص اعتراض اعضای این تیم به داور دیدار برابر پرسپولیس گفت: به قدری درباره داوری صحبت کرده‌ایم که لوث شده است. در بازی با پیکان یک هند الکی و پنالتی برای پیکان اعلام می‌کنند و یک امتیاز از ما می‌گیرند. بازی با صنعت نفت یک بازی شش امتیازی بود و باید یک پنالتی برای ما می‌گرفتند تا ما ۲-۱ جلو می‌افتادیم اما در دقیقه ۹۲ برای نفت پنالتی می‌گیرند. در بازی با گل‌گهر، زمانی که نتیجه ۱-۱ بود برای ما پنالتی نگرفتند و گل آنها هم خطا بود. ما این اتفاقات را می‌بینیم و بین دو نیمه می‌بینیم که گل اول پرسپولیس آفساید است. سعید صادقی دو بار در آفساید بود؛ یک بار در صحنه گل و یک بار ۳۰ ثانیه قبل که منطقه بازی را تغییر دادند. حق بدهید که اعتراضات زیاد باشد.

وی در پایان در خصوص شانس مس کرمان برای بقا در لیگ برتر گفت: امتیازات خیلی نزدیک شده اما ما پنج امتیاز بالاتر هستیم و دو بازی خانگی دیگر داریم. امیدوارم بتوانیم حداکثر امتيازات را بگیرم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق رخ بدهد و تقریبا مطمئنیم که همینطور هم می‌شود.

دیدگاه‌ها