کد خبر : 1921043 | 26 فروردين 1402 ساعت 07:00 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

چهار برزیلی آماده هنرنمایی در برهه‌ای حیاتی؛

شکل‌گیری دوئل‌های تمام برزیلی در نقش جهان

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در شرایطی یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل را برگزار خواهند کرد که در ترکیب دو تیم چهار بازیکن برزیلی وجود دارند.

شکل‌گیری دوئل‌های تمام برزیلی در نقش جهان

به گزارش "ورزش‎‌‌سه"، نیلسون جونیور که در نیم فصل دوم توانسته جایگاه خود را در ترکیب سپاهان تثبیت کند، در مصاف با مس رفسنجان نیز به احتمال فراوان در کنار محمد دانشگر قلب دفاعی طلایی‌پوشان را شکل خواهد داد. ایگور کاتاتائو هم دیگر برزیلی سپاهان است که احتمالا با توجه به شرایط این روزهای سپاهان، در مصاف هفته بیست و ششم بار دیگر به عنوان یار جانشین در پست وینگر چپ یا هافبک هجومی (بسته به شرایط مسابقه) وارد زمین خواهد شد و امیدوار است پس از ثبت اولین گل خود با پیراهن سپاهان مقابل هوادار، مقابل مس رفسنجان دومین گل فصل را به ثمر برساند.

1852359

در سوی مقابل نیز مس رفسنجان از دو برزیلی در ترکیب خود بهره می‌برد که لوسیانو پریرا به واسطه سال‌ها حضور در ترکیب تیم‌های متفاوت لیگ برتر از جمله سپاهان، برای علاقمندان به فوتبال در ایران کاملا شناخته شده است و همه به خوبی از توانایی‌های او در نوک خط آتش مس رفسنجان مطلعند.

دیگر بازیکن برزیلی این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز نیز جفرسون باهیا است که یکی از ستون‌های بهترین خط دفاعی لیگ برتر در دوره بیست و دوم در کنار شاهین توکلی و رامتین سلیمان‌زاده به شمار می‌رود.

1852360

تا ساعاتی دیگر و با سوت آغاز دیدار مس رفسنجان مقابل سپاهان، نیلسون جونیور ماموریت دشوار کنترل هموطن خود یعنی شیمبا را در خط هجومی نارنجی‌پوشان رفسنجانی برعهده خواهد داشت و در سوی دیگر جفرسون احتمالا در نیمه دوم برای کنترل کاتاتائو از ربیعی ماموریت بگیرد. علاوه بر این در ضربات ایستگاهی نیز غفلت هر کدام از مدافعین می‌تواند برایشان با پیش کشیدن مدافع هموطن گران تمام شود.

1852358

دیدگاه‌ها