کد خبر : 1921080 | 26 فروردين 1402 ساعت 10:59 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: کارلتو می‌ماند

عناوین امروز روزنامه‌های اسپانیا به رئال مادرید‌، بارسلونا و "اسطوره غارنشینی" تعلق دارند.

روزنامه‌های اسپانیا: کارلتو می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های مطرح اسپانیا عناوین اصلی نسخه‌های چاپ امروزشان را به موضوعات مختلف اختصاص داده‌اند.

1852410

روزنامه مارکا تیتر "اسطوره غارنشینی" را به ورزشکاری اختصاصی داده که پس از ۵۰۰ روز زندگی داوطلبانه در انزوا از غاری در گرانادا در اسپانیا خارج شد. بئاتریس فلامینی، هنگام ورود به غار 48 سال سن داشت و هنگام خروج از آن 50 ساله بود! او برای اهداف پژوهشی داوطلب شده بود که در غاری به عمق 70 متر زندگی کند.

1852411

روزنامه آ.س کنفرانس خبری روز گذشته آنچلوتی را به عنوان تیتر یک استفاده کرده است. جمله "من فصل بعدی هم اینجا خواهم بود" سرمربی ایتالیایی خبر می‌دهد تمایلی به جدایی از رئال مادرید ندارد. شایعات زیادی پیرامون آینده این سرمربی مطرح شده بود و از او به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی برزیل نامبرده شد.

1852412

روزنامه موندودیپورتیوو به تغییرات احتمالی بارسلونا در تابستان آینده اشاره کرده و از عنوان "بارسایی که می‌‎آید" استفاده کرد. بارسلونا برنامه دارد در تابستان تغییرات بسیاری داشته باشد که هوادارانش امیدوار هستند لیونل مسی یکی از این تصمیمات باشد.

1852413

روزنامه اسپورت خبر داد که ایلکای گوندوغان با بارسلونا به توافق دست پیدا کرده و قرار است به عنوان خرید بعدی آبی اناری پوشان معرفی شود. هافبک آلمانی مورد توجه ژاوی هرناندز بوده و طی ماه‌های گذشته شایعاتی درخصوص جدایی او از منچسترسیتی و انتقال به لالیگا مطرح شده بود.

دیدگاه‌ها