کد خبر : 1921084 | 26 فروردين 1402 ساعت 11:08 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت شدید بازیکن نساجی، حمل مجروح در وطنی

مصاف نساجی – آلومینیوم اراک در شرایطی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت که تیم میزبان برای زدن گل سختکوشی بسیاری داشت.

مصدومیت شدید بازیکن نساجی، حمل مجروح در وطنی

به گزارش "ورزش سه"، حضور مربی اسپانیایی روی نیمکت نساجی و بیش از 10 هزار تماشاگر دراستادیوم شهید وطنی انگیزه بازیکنان تیم مازنی برای طلسم شکنی بالا برده بود اما آنها هر چه زدند به در بسته خورد. این خیلی هم غیر طبیعی نبود. بد نیست بدانید آلومینیوم اراک با 13 گل خورده در 26 بازی معدل گل خورده اش در هر بازی نیم گل است و بعد از مس رفسنجان و به همراه پرسپولیس صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است. دیدید که هفته گذشته هم استقلال که بهترین تیم تهاجمی در دور برگشت بازی‌ها بشمار می‌رود و معدل گل زده اش در هر بازی دور برگشت 2.1 است، یک بار و روی تیز هوشی مهدی قایدی به گل رسید.

احسان قهاری که به سبب سرعتش در جناح راست خط دفاعی نساجی نگاه سرمربی اسپانیایی را به خود جلب کرده بود، در این بازی در ترکیب نساجی قرار گرفت و سعی کرد با نفوذ و ارسال هایش از سمت راست به نساجی در پیروزی در این بازی کمک کند اما خط دفاعی آلومینیوم با آنالیز خوبی که از حرکات و ارسال های این بازیکن داشت، اجازه نداد این مدافع جوان و سرعتی تبدیل به ستاره بازی شود.  نکته جالب این اشتیاق برای بردن حتی موجب حضور احسان قهاری مدافع راست و ظریف تیم نساجی در دوئل ها شده بود تا جایی که در پایان مجبور به گذاشتن یخ روی مچ پایش شد و با کمک تیم پزشکی راهی رختکن شد.  

کارلوس هرناندس سه امتیاز بازی با آلومینیوم اراک را به دست نیاورد اما شاید دیدن همین صحنه برای او کافی باشد. اینکه بازیکنان نساجی پیام او را درک کرده اند و متوجه شده اند کسب سه امتیاز آسان به دست نمی آید و برای رسیدن به آن باید زحمت کشید و حتی مصدوم شد و حتی در پایان بازی لنگان لنگان به رختکن رفت.

عکس : معین نادری

1852417
1852418

دیدگاه‌ها