کد خبر : 1921086 | 26 فروردين 1402 ساعت 11:22 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

کیانی فر: می‌خواهیم معجزه کنیم

۴ هفته مانده و همه می‌توانند دست به دست هم بدهند و تیم را در لیگ برتر نگه دارند. معجزه است اما با حمایت مسئولین می‌توان این کار را انجام داد.

کیانی فر: می‌خواهیم معجزه کنیم

به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان بالاخره طعم پیروزی را در دیدار با ذوب آهن چشید. 

ععلی کیانی فر که روی این گل تاثیر زیادی داشت و بعد از دو ماه و خورده‌ای محرومیت برگشت در این مورد به خبرنگار ما گفت: اگر می‌باختیم یا مساوی می‌شد قطعا سقوط می‌کردیم برای همین هرچه داشتیم گذاشتیم و توانستیم بازی را ببریم ‌و به باقی بازی‌ها امیدوار شدیم تا بتوانیم نفت را در لیگ‌برتر نگه داریم. 

او در مورد تاثیر گذاری اش روی گل ادامه داد: شوتی که زدم داشت درون دروازه می‌رفت که واکنش خوب فرعباسی مانع آن شد اما پیمان رنجبر در ریباند توپ را وارد دروازه کرد و توانستیم از تیم خوب ذوب جلو بیفتیم و تا آخر بازی حفظش کنیم و برنده بازی باشیم. 

این بازیکن در مورد برد بعد از ۲۱ هفته عنوان کرد: بعد از ۶،۷ ماه ما بردیم. بعد از اینکه نفت را در آبادان بردیم دیگر نتوانستیم تیمی را ببریم. حس خوبی است امیدوارم مسئولان شهری و استانی کمک کنند و سهمیه مسجد سلیمان در لیگ برتر حفظ شود چون تمام زندگی مردم همین تیم است. مسجد سلیمان شهر مظلومی است و مردم هیچ چیز برای خوشحالی کردن ندارند. امیدوارم کمک کنند، ۴ هفته مانده و همه می‌توانند دست به دست هم بدهند و تیم را در لیگ برتر نگه دارند. معجزه است اما با حمایت مسئولین می توان این کار را انجام داد. 

هافبک نفت در مورد ادعای حدادیفر مبنی بر وقت کشی آن‌ها گفت: آقای حدادیفر از اسطوره های فوتبال ما است اما وقت تلف نکردیم. من خودم تعویض اجباری بودم، پایم درد می‌کرد و نمی‌توانستم بلند شوم و چند روز نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. 

وی در مورد مصدومیتش توضیح داد: عضله چهار سرم درد می‌کرد و چون نمی‌خواستم بدتر شود بین نیمه به کادر گفتم من را تعویض کنید. 
کیانی فر در پایان در مورد دربی خوزستان در هفته آینده افزود: امیدمان آن بازی است و اگر ببریم شرایطمان خوب می‌شود و امیدوار به ماندن می‌شویم. امیدوارم تیم خوب فولاد را ببریم و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها