کد خبر : 1921105 | 26 فروردين 1402 ساعت 12:40 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

ایموبیله: امسال راه گلزنی را گم کردم

چیرو ایموبیله، مهاجم باتجربه لاتزیو، پس از مدت‌ها موفق به گلزنی شد و از این بابت احساس خوبی دارد.

ایموبیله: امسال راه گلزنی را گم کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم لاتزیو در دیدار برابر اسپزیا سه بر صفر پیروز شد و در جریان این دیدار چیرو ایموبیله موفق به گلزنی شد. کاپیتان بیانکوچلستی در نیمه اول از روی ضربه پنالتی گل زد و تیمش را در مسیر کسب سه امتیاز قرار داد.

ایموبیله فصل دشواری را طی کرده و اغلب به دلیل مصدومیت عضلانی در ترکیب اصلی حضور نداشت. او طی 20 بازی از 30 مسابقه فصل جاری از ابتدا در ترکیب جای گرفته است.

ایموبیله در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا پس از بازی، ابتدا در مورد گل خود و سپس پیروزی لاتزیو مقابل اسپزیا صحبت کرد:‌ "امسال راه گلزنی را گم کردم، به دلیل مصدومیت سال پر حادثه‌ای داشتم. تیم بارها غیبتم را جبران کرده و به آن‌ها قول داده‌ام که طی هفته‌‎های پیش رو تمام تلاشم را برای کمک به آن‌ها خواهم کرد. ما خیلی چیزها را از نظر دفاعی درست کرده‌ایم."

1852449

او درباره کیفیت تیمش گفت: "کیفیت همیشه وجود داشته است، اکنون ما آن را در بالاترین سطح در اختیار داریم و سعی می‌کنیم این کار را بازی به بازی انجام دهیم. ما هر کاری که مربی می‌گوید انجام می‌دهیم. اسپزیا می‌جنگید تا از شکست فرار کند، شکست دادن آن‌ها کار آسانی نبود."

مهاجم 33 ساله ایتالیایی سپس به نبردهایش با مصدومیت در این فصل پرداخت: "من باید خودم را از نظر بدنی درست کنم، سپس مانند همیشه هزار ساعت پیش خواهم رفت. نمی‌توانم وجودم را رها کنم. فقط یک فصل بد به خاطر مچ پایم داشتم، وقتی با مصدومیت شروع می‌کنی کار سخت‌تر است اما  تسلیم نمی‌شوی."

ایموبیله 33 ساله اکنون در 29 بازی این فصل در تمامی رقابت‌ها 11 گل برای بیانکوچلستی به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها