کد خبر : 1921113 | 26 فروردين 1402 ساعت 12:56 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

طلسم ژاپن و ایران را می‌شکنیم

سرمربی فوتسال ازبکستان: ایران از بهترین‌های دنیاست

سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل ایران حاضر شدند.

سرمربی فوتسال ازبکستان: ایران از بهترین‌های دنیاست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان فردا (یک‌شنبه) در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. بهادور احمدوف، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت ما برای برگزاری این دیدار دوستانه تشکر می‌کنم. ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. باعث افتخار ماست که می‌خواهیم با یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کنیم. ما همیشه به ایران باخته‌ایم و حتی در جام جهانی ۹ بر ۸ مقابل این تیم شکست خوردیم. امیدوارم در این بازی برای اولین بار آن‌ها را شکست دهیم.

او ادامه داد: مثلا وقتی با تیم‌های خوب دنیا بازی کنید برای بازیکنان خیلی خوب است. بازی با تیم ایران هم به ما تجربه می‌دهد و هم باعث آمادگی تیم ما می‌شود. مسلما ما همیشه حمایت فدراسیون‌مان را داشته‌ایم و همیشه سعی می‌کنیم، خودمان را به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم با ژاپن و ایران مقابله کنیم. امیدواریم و تلاش می‌کنیم که بتوانیم در اولین فرصت قهرمان آسیا شویم و طلسم چندین ساله مقابل ژاپن و ایران را بشکنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان افزود: اول از همه کمک خدا و سعی و تلاش بازیکنان است که بتوانیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در این بازی برنده شویم. در این بازی آماده‌سازی تیم از همه چیز برای‌مان مهم‌تر است. ما در هر بازی با سیستم خاصی می‌آییم و در این بازی هم می‌خواهیم بهترین نقشه را برای بردن داشته باشیم.

رستم عمروف، کاپیتان ازبکستان نیز در این نشست خبری گفت: من حسین طیبی را خیلی خوب می‌شناسم و با هم دوست هستیم. من دروازه‌بان هستم و همیشه با دروازه‌بانان تیم‌ملی ایران در ارتباطم. می‌دانیم دروازه‌بانان جدیدی در تیم‌ملی حضور دارند ولی قدیمی‌های‌شان را می‌شناسم. من خیلی مقابل شمسایی بازی کردم و او را به خوبی می‌شناسم. حتی سرمربی‌مان با آقای شمسایی بازی کرده است. من می‌توانم بگویم که شمسایی یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکن‌های فوتسال است.

دیدگاه‌ها