کد خبر : 1921116 | 26 فروردين 1402 ساعت 12:59 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

لمپارد: مشکل این است که خیلی ستاره داریم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، می‌گوید داشتن بازیکنان بزرگ زیادی که در این تیم هستند کار را برای او سخت کرده است.

لمپارد: مشکل این است که خیلی ستاره داریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر و با توجه به خریدهای بسیاری که انجام داده 31 بازیکن در فهرستش دارد و این موضوع تبدیل به معضلی برای سرمربی این تیم شده است. 

مربی جوان این تیم به خوبی از این موضوع مطلع است که مدیریت این شرایط به عهده او است اما انجام چنین کاری را دشوار می‌بیند چون می‌داند که چه احساس بدی برای بازیکنان به همراه دارد. 

لمپارد در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من مکالماتی تقریبا با تمامی بازیکنان داشته‌ام. باید بگویم که این مکالمات سخت اما صادقانه بودند. وقتی در بازه زمانی کوتاهی در چنین شرایطی قرار می‌گیرید، حرف زیادی برای زدن نیست چون همه چیز مشخص است. بیرون گذاشتن بازیکنان دشوار است اما این کار همه جا باید انجام شود.

1851643

وقتی قبلا اینجا بودم هم مجبور شدم چهار یا پنج بازیکن ملی پوش را بر حسب نیاز کنار بگذارم. لحظات سختی بود و من این را از نظرات بازیکنان هم فهمیدم اما چاره دیگری وجود نداشت. گاهی این کار نیاز به دلیل بسیار خاص و بزرگی ندارد و صرفا تصمیمی است که در تمرینات گرفته می‌شود و افراد باید نظرشان را در این زمینه تغییر دهند. 

ما باید با بزرگی فهرست تیم و داشتن ستاره‌های بسیار کنار بیاییم. این کار ما است. همه باید فرصت یکسانی در تمرینات داشته باشند و به یک اندازه به آنها توجه شود. گاهی با چالش بسیاری روبرو هستیم اما باید این شرایط را مدیریت کنیم و راه حل مناسبی پیدا کنیم که برای همه چیز جواب دهد.»

دیدگاه‌ها