کد خبر : 1921120 | 26 فروردين 1402 ساعت 13:28 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

آن ضربه باعث شد دیگر نتوانم بازی کنم

بازیکن مصدوم نساجی خواستار کارت قرمز شد!

احسان قهاری مدافع راست تیم نساجی در بازی شب گذشته با آلومینیوم اراک یکی از خوب‌های تیمش بود.

بازیکن مصدوم نساجی خواستار کارت قرمز شد!

به گزارش "ورزش سه"، احسان قهاری بازیکنی است که از تیم های پایه های نساجی به تیم بزرگسالان آمده و این فصل در ترکیب تیم توجه بیشتری به او شده است و سرمربی اسپانیایی هم نشان داد، علاقمند است از این بازیکن در ترکیب اصلی تیم بهره ببرد. این بازیکن در جریان بازی با آلومینیوم اراک به دلیل برخورد شدید با بازیکن حریف مصدوم و تعویض شد و به همین بهانه صحبتی با او داشتیم. متوجه شدیم او در دوران نوجوانی به عنوان هوادار نساجی به استادیوم شهید وطنی می آمده و تیم را تشویق می کرده که در نوع خود جالب است. به واقع احسان تماشاگری است که بازیکن نساجی شده است.

*احسان بازی با آلومیینوم چطور بود؟ قطعا 12 هفته نبردن نمی تواند خاطره خوبی باشد...
خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده باشیم. در نیمه اول توپ و بازی در اختیار ما بود و موقعیت های خوبی هم برای گلزنی داشتیم، اما متاسفانه توپ های ما تبدیل به گل نشد. نمی دانم چرا توپ هایمان تبدیل به گل نمی شود! دیدید که ضربه ایوب کلانتری به تیر دروازه برخورد کرد. بدشانسی می‌آوریم. امیدوارم هر چه سریعتر این بدشانسی تمام شود و دل هواداران را شاد کنیم. در مورد تیم آلومینیوم اراک هم باید بگویم در نیمه نخست حرف خاصی برای گفتن نداشت اما در دقایق پایانی بازی چند موقعیت خوب به دست آورد. خوشبختانه ما در دفاع خوب بودیم و این موضوعی است که سرمربی تیم هم روی آن تاکید دارد.

*مصدوم و تعویض شدی! شدت ضربه بازیکن آلومینیوم اراک این قدر زیاد بود؟ 
از پشت با استوک به مچ پایم زد. خیلی ضربه بدی بود. دیگر نمی‌توانستم بازی کنم و فکر کنم دقیقه 72 بود که تعویض شدم. در مورد این صحنه باید کارشناسان داوری نظر دهند. بازیکن تیم آلومینیوم اراک هم خودش متوجه شد که ضربه بدی به من زد و عذرخواهی کرد. اینکه باید کارت زرد می‌داد یا کارت قرمز باید کارشناسان داوری نظر دهند. در بازی با گل گهر هم این اتفاق از سوی مهدی تیکدری رخ داد. به هر صورت نظر با کارشناسان داوری است. اگر نظرشان روی کارت قرمز است و داور با کارت زرد جریمه کرده باید گفت این اتفاقات خوب نیست. به هر صورت من از شدت ضربه تعویض شدم و نمی توانستم به بازی ادامه دهم.

*یعنی بازی بعدی نیستی؟ 
باید MRI بگیرم تا مشخص شود شدت مصدومیتم چقدر است. اینکه می توانم به بازی بعدی برسم یا نه.

*نظرت در مورد هرناندس؟ 
مربی خوبی است. تاکید دارد همه همدل باشیم و خیلی زود به درک تاکتیکی از خواسته‌های او برسیم. روحیه بسیار بالایی دارد و باید به او زمان بدهیم.

*جو وطنی. خیلی جالب بود...
من قبلا هوادار نساجی بودم. به استادیوم می‌آمدم و تیم را تشویق می‌کردم. جو وطنی همیشه خوب بوده. چه در گذشته و چه الان. الان قشنگ آنها را درک می‌کنم. تماشاگران نساجی پرشور هستند. از نظر فرهنگی هم یکی از بهترین ها بشمار می روند. شور و هیجانی که آنها به بازی می دهند، مثال زدنی است و نساجی را عمیق دوست دارند. من این حس را قبلا تجربه کرده ام و شرایط به گونه ای چرخید که اکنون خودم بازیکن این تیم شده ام. امیدوارم در بازی های بعدی ببریم و محبت این هواداران را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها