کد خبر : 1921142 | 26 فروردين 1402 ساعت 14:36 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: در شهر خودمان، حریف تشویق شد

انتقاد هافبک مس از پرسپولیسی‌های کرمان

محمد قاسمی‌نژاد معتقد است مس کرمان در هفته‌های اخیر از داوری ضرر فراوان کرده است.

انتقاد هافبک مس از پرسپولیسی‌های کرمان

به گزارش “ورزش سه” محمد قاسمی‌نژاد، هافبک تیم مس کرمان درباره بازی مقابل پرسپولیس و شکستی که تجربه کردند، به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی داریم. پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگید و شرایط جدولی ما هم طوری بود که باید بازی خوبی انجام می‌دادیم. مسابقه را در چند دقیقه اول خوب شروع کردیم اما پرسپولیسی‌ها با تجربه‌تر عمل کردند و توانستند فشار بیاورند و به نظرم نیمه اول تمرکز کافی را نداشتیم و بازنده بودیم.

وی در ادامه گفت: گل اول پرسپولیس احساس می‌کنم آفساید بوده و گل دوم هم پنالتی بود. مقابل پرسپولیس وقتی یک گل عقب باشید، بازگشت سخت می‌شود. مخصوصا با بازیکنان و مربی با کیفیتی که دارد. اما نیمه دوم با صحبت‌های کادر فنی و همدلی بین بازیکنان، تلاش کردیم که فوتبال خوبی بازی کنیم و به پرسپولیس فشار زیادی آوردیم. واقعا نیمه دوم را خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما کم دقت و بدشانس بودیم ‌و توپ‌های ما داخل دروازه نرفت. در نهایت داور پنالتی دوم را برای پرسپولیس را گرفت و نتوانستیم برگردیم.

قاسمی‌نژاد ضمن انتقاد از داور مسابقه، صحبت خود را این‌گونه ادامه داد: ما چند هفته است که از اتفاقات داوری ضرر می‌بینیم. تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و سعی داره با بازی‌های خوب در لیگ برتر بماند. ما چون کسی را در فدراسیون نداریم و هواداران زیادی نداریم، خیلی راحت سر ما را می‌برند. مجموعه مس واقعا زحمت می‌کشند و هر هفته به ضرر ما سوت می‌زنند و واقعا خودمان هم هنگ می‌کنیم که چه مسائلی رخ می‌دهد. ما فقط دنبال این هستیم که عدالت اجرا شود و هیچ تیمی ضرر نکند.

او در ادامه گفت: ما بدشانس هم هستیم و توپ‌های خودمان را به راحتی از دست می‌دهیم. باید در این چهار هفته بیشتر بجنگیم تا در جدول جایگاهی خوب داشته باشیم.

هافبک مس کرمان درباره شرایط تیمش و اینکه جزو گزینه‌های سقوط هستند، گفت: شرایط جدول به گونه‌ای شده است که چهار یا پنج تیم آخر، سقوط را احساس می‌کنند. اما تلاش می‌کنیم تا یک سری اتفاقات رخ دهد تا امتیازات از دست رفته جبران شود.

وی در خصوص گلایه‌هایی که از هواداران کرمانی بعد از بازی وجود داشت، گفت: انتظار داریم در این چند هفته بیایند و حمایت کنند تا ما بتوانیم در کنار هم یک کار بزرگ انجام بدهیم. دیروز واقعا شرمنده هوادارای واقعی مس شدیم اما از اینکه در شهر خودمان تیم حریف تشویق می‌شد، بسیار شوکه شدیم.

دیدگاه‌ها