کد خبر : 1921152 | 26 فروردين 1402 ساعت 15:22 | 35.6K بازدید | 5 دیدگاه

والورده از او بهتر است

بارسا اگر هافبک خوب داشت، به گاوی، بازی نمی‌رسید

جوزپ مینگییا، استعدایاب و مدیربرنامه‌های سابق فوتبال، معتقد است ژاوی به دلیل فقر هافبک خوب و ارزشمند مجبور به استفاده از گاوی در ترکیب ثابت است.

بارسا اگر هافبک خوب داشت، به گاوی، بازی نمی‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، گاوی از فصل گذشته و با اعتماد رونالد کومان به تیم اول بارسلونا رسید و توانست به سرعت نیز در تیم ملی اسپانیا برای خود جایگاهی ثابت پیدا کند. گاوی در فصل جاری و با ژاوی نیز اغلب در ترکیب ثابت قرار داشته و بارسلونا سخت در تلاش است تا بتواند راهی برای ثبت قرارداد او در لالیگا پیدا کند. گاوی قراردادش را تا 2026 تمدید کرده بود ولی به خاطر مشکلات فرپلی مالی، لالیگا این قرارداد را باطل کرد و گاوی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد.

1837056

گاوی که در سال 2022 جوان اول فوتبال اروپا نیز شد، مورد علاقه جوزپ ماریا مینگییا، مدیر برنامه‌های سابق استویچکوف، روماریو، مارادونا و لیونل مسی، قرار ندارد. او به سوپردپورتیوو گفت: «گاوی سومین بازیکنی است که بیشترین بازی را در فصل جاری برای بارسا انجام داده ولی تنها دو گل زده است. آن هم در تیمی هجومی مثل بارسلونا. این نشان می‌دهد او نقاط ضعف زیادی دارد. گاوی اگر فقط به فکر خراب کردن بازی حریف باشد، کار اصلی‌اش در زمین را انجام نخواهد داد.»

1746526

مینگییا ادامه داد: «گاوی قابل مقایسه با فده والورده نیست. والورده بازی حریف را خراب می‌کند و نیز همیشه در محوطه جریمه حریفان است و به عنوان هافبک، گل‌های زیادی می‌زند. گاوی بیشتر مناسب یک تیم انگلیسی است تا بارسلونا. بارسا اگر هافبک خوب داشت، به گاوی در ترکیب ثابت بازی نمی‌رسید. البته او هنوز جوان است و می‌تواند پیشرفت کند.»

دیدگاه‌ها