کد خبر : 1921153 | 26 فروردين 1402 ساعت 15:24 | 92.5K بازدید | 15 دیدگاه

شیرجه‌های نمایشی برای عکاس استادیومی

تصاویر منحصربه‌فرد از علیرضا بیرانوند

بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.

تصاویر منحصربه‌فرد از علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، لیگ بیست و دوم با یک خبر فوق‌العاده برای هواداران پرسپوليس همراه بود و آن‌ها بعد از دو سال دوری، بار دیگر شماره یک را در بازگشت از اروپا در کنار خود می‌دیدند؛ گلر شماره یک تیم ملی که با کیفیت فنی خود و البته روحیه فوق‌العاده‌ای که به هر تیمی تزریق می‌کند یک عنصر تاثیرگذار محسوب می‌شود. شاید عنصر دوم اما جذابیت‌های خاصی داشته باشد که او را نسبت به دیگر دروازه‌بانان مدعی لیگ منحصربه‌فردتر هم می‌کند.

بیرانوند با روحیه بالای خوش‌طبعی‌اش شناخته می‌شود و همین مسئله عاملی شده تا ویدیو‌ها و محتواهای جالبی طی سال‌های اخیر از او وایرال شود و سوژه جذابی برای اهالی رسانه محسوب می‌شود. شاید به همین خاطر باشد که او گزینه محبوبی برای شبکه‌های تلویزیونی در ایام خاص نیز محسوب می‌شود تا در گفت‌وگوهایی که دارد خوراک محتوایی ویژه‌ای را نصیب آن‌ها کند و بابت پربیننده شدن برنامه‌شان روی آن حساب کنند.

1852509

بازیکنان پرسپوليس نیز توجه ویژه‌ای به این جنبه از بیرانوند دارند و بیراه نیست اگر او را بمب روحیه اردوی سرخ‌ها بنامیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپوليس در بازگشت دوباره به این تیم از جنبه فنی نیز توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و عامل مهمی در کورس قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود. او اکنون در کنار حسین پورحمیدی در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌های این فصل قرار دارد و بدشانس بود که برابر مس کرمان نتوانست یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند و تسلیم گل به‌خودی شد.

1852512

بیرانوند اما با روحیه و شوخ‌طبعی همیشگی‌اش در این بازی تیم را همراهی کرد و جالب اینکه در سوژه جدیدی که امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه ترتیب داده بود یک همکاری ویژه را دنبال کرد. شاید شما هم طی روزهای اخیر کلیپ‌هایی که مربوط به درخواست عکاس‌های خیابانی برای ثبت تصویر از سوژه‌های ناشناس داشته‌اند را دیده باشید.

عکاس ورزش سه به طبع این موضوع پیش از دیدار دو مس کرمان و پرسپوليس به شوخی چنین سوژه‌ای را با بیرانوند مطرح کرد و جالب اینکه او ضمن استقبال از آن، در جریان بازی و پیش از آن نیز همراهی ویژه‌ای با این قضیه داشت که ماحصل آن ثبت تصاویری جالب در جریان این بازی شد.

1852510

دیدگاه‌ها