کد خبر : 1921156 | 26 فروردين 1402 ساعت 15:32 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

کاسانو در حمایت از اسپالتی هم به مورینیو حمله کرد!

کاسانو در حمایت از اسپالتی هم به مورینیو حمله کرد!

کاسانو در حمایت از اسپالتی هم به مورینیو حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال ناپولی در شرایطی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان شکست خورد که بسیاری بر این باورند شاگردان اسپالتی در این مسابقه نمایش قابل قبولی ارائه کردند.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان نیز بر این باور است و حتی پا را فراتر گذاشته و می‌گوید اگر قرار بود روی صعود یک تیم به مرحله بعدی شرط‌بندی کنم، انتخابم ناپولی بود.

کاسانو در مصاحبه با  گاتزتا دلو اسپورت، درباره دیدار ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا گفت: ناپولی تا به حال فوتبال فوق‌العاده‌ای را در ایتالیا و اروپا به نمایش گذاشته است. و من کسانی را که ادعا می‌کنند تیم وارد بحران شده است، آن هم فقط برای یک باخت در خارج از خانه مقابل میلان را درک نمی‌کنم.

کاسانو ادامه می‌دهد: آن‌ها در چهار دقیقه اول بازی، شش ضربه به سمت دروازه حریف زدند و حتی وقتی ده نفره بودند هم اگر سیو عالی ماینان نبود، کار را به تساوی می‌کشاندند.

او در ادامه با تمجید از اسپالتی گفت: اسپالتی بهترین مربی ایتالیایی است. یک درجه یک واقعی. تیم او شجاعت دارد. آن‌ها بازی را به اما و اگر نمی‌کشانند، برای برد بازی می‌کنند. من از تماشای بازی تیم او لذت می‌برم. هیچ هاله منفی در ناپل نمی‌بینم. جز اینکه رسانه‌ها همه چیز را برای مربیانی مثل مورینیو و آلگری توجیه می‌کنند و به اسپالتی که می‌رسند، در اولین فرصت عصبانی می‌شوند.

دیدگاه‌ها