کد خبر : 1921158 | 26 فروردين 1402 ساعت 15:37 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

کامرانی‌فر، دبیرکل جدید فدراسیون جودو

پست عجیب برای دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال!

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو معرفی شد.

پست عجیب برای دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال!

به گزارش “ورزش سه” کمک داور سرشناس و اسبق فوتبال ایران که در یکی از مهم‌ترین برهه‌های تاریخ فدراسیون، به عنوان دبیرکل در این سازمان مشغول بود، حالا طی حکمی عجیب و جالب توجه، در فدراسیونی رزمی پست اجرایی بر عهده گرفته و سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو شده است.

آن‌طور که روابط عمومی فدراسیون جودو گزارش کرده، طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، حسن کامرانی فر به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو منصوب شد. کامرانی فر سابقه سال‌ها فعالیت در رشته جودو را دارد و دارای تحصیلات مدیریت ورزش است.

وی دو سال به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال فعالیت کرده است. لازم به ذکر است، با توجه به پایان مأموریت اداری صدیقه کعبی زاده دبیرکل فدراسیون جودو، طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی کعبی زاده به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون جودو منصوب شد.

کامرانی‌فر که توسط شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال رسیده بود، بعد از رفتن او و سرپرستی میرشاد ماجدی نیز روی صندلی مدیریتی خود باقی ماند و‌ شاید مهم‌ترین روزها و حاشیه‌ای که تجربه کرد، مربوط به زمان برگزاری انتخابات است که در عرض چند ساعت، انتخابات فدراسیون فوتبال لغو و‌ سپس برگزار شد. حالا باید دید کامرانی‌فر در پست جدیدش چه عملکردی به جا می‌گذارد.

دیدگاه‌ها