کد خبر : 1921208 | 26 فروردين 1402 ساعت 19:45 | 7.4K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوار شدند و خراب کردند

تاتنهام 2-3 بورنموث: استلینی هم باید برود!

تاتنهام در دیداری خانگی مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 شکست خورد.

تاتنهام 2-3 بورنموث: استلینی هم باید برود!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کریستین استلینی که تا آخرین دقایق بازی 2-1 از حریف عقب بودند، در دقیقه 88 توانستند به گل تساوی برسند، ولی در وقت‌های تلف شده گل سوم را دریافت کردند و در این دیدار خانگی شکست خوردند.

تاتنهام بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 14 بود که روی پاس بلند کلمنت لنگله به پشت خط دفاعی حریف، ایوان پریشیچ صاحب توپ شد و پاس در عرض او را سون هیونگ مین با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

1852638تاتنهام در ادامه چند موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه در دقیقه 38، روی اشتباه بازیکنان میزبان و از دست دادن توپ پشت محوطه جریمه خودی، بورنموث صاحب موقعیت شد و روی پاس دومینیک سولانکه، ماتیاس وینیا با یک ضربه کم نقص توپ را به گوشه دروازه تاتنهام فرستاد.

1852640
نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، این سولانکه بود که بورنموث را پیش انداخت. روی حرکت خوب مارکوس تاورنیه بود که توپ با خوش شانسی مقابل سولانکه قرار گرفت و او هم کار را تمام کرد.

1852641
بازیکنان میزبان که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 88، آرنات دانجوما سرانجام توانست گل تساوی را به ثمر برساند. روی پرتاب اوت بلند پریشیچ بود که توپ با دخالت ریچارلیسون روی خط محوطه جریمه به دانجوما رسید و او هم با یک شوت محکم، توپ را به تور دروازه بورنموث رساند.
تاتنهامی‌ها که می‌خواستند به هر ترتیب ممکن به سه امتیاز این دیدار برسند، در دقایق پایانی پیش کشیدند، اما این بورنموث بود که در دقیقه 5+90 به گل برتری رسید. این بار هم سولانکه در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس او را دانگو کواتارا بعد از فریب امیل هویبرگ، با یک ضربه دقیق پای راست تبدیل به گل کرد تا تاتنهام در این دیدار خانگی 3-2 مغلوب شود. 
1852639
با این تساوی تاتنهام 53 امتیازی باقی ماند تا با دو بازی بیشتر از یونایتد و سه امتیاز کمتر، همچنان در رتبه پنجم باقی بماند.

دیدگاه‌ها