کد خبر : 1921211 | 26 فروردين 1402 ساعت 20:06 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادای دین هوینس به باشگاه پدر و عمو!

معجزه بزرگ اشتوتگارت با یازده منهای یک نفر

اشتوتگارتی‌ها از انتهای دره به دامنه کوه بازگشتند.

معجزه بزرگ اشتوتگارت با یازده منهای یک نفر

به گزارش "ورزش سه"، به سختی ممکن است که وقتی تیمی عقب‌افتادگی نتیجه (دو بر صفر) را با تساوی دو بر دو عوض می‌کند، وقتی در دقایق پایانی گل سوم را می‌خورد بتواند دوباره این گل را جبران کند، اما اشتوتگارت با امید به بقا در بوندسلیگا امروز موفق شد حریف مدعی خود در بوندسلیگا را به زانو دربیاورد.

شاگردان سباستین هوینس، فرزند اسطوره سابق بایرن و رییس اسبق باشگاه هرتابرلین، با مقاومتی عجیب مقابل دورتموند مدعی نه تنها باعث شدند که بایرن از تساوی خود مقابل هوفنهایم متضرر شود، بلکه توانستند خود را از ناامیدی محض و شرایط سقوط کمی ارتقا بدهند.

این اتفاق در دقیقه ۹۰+۷ با ضربه سیلاس اتفاق افتاد؛ بازیکنی که به دلیل افراط در شادی گل، از زمین مسابقه اخراج شد.

1852634

سیلاس کنگویی پس از اشتباه وحشتناک مدافع وسط دورتموند بدون مزاحمت توپ ارسالی از جناح راست را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد تا اشتوتگارت با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم بوندسلیگا قرار بگیرد و بالاتر از شالکه و پایین‌تر از بوخوم امیدوار باشد که در آینده امتیازات بسیار از دست داده این فصل را جبران کند.

1852633

جالب اینکه آنها این معجزه را در شرایطی رقم زدند که از دقیقه ۳۹ با ده نفر به بازی ادامه می‌دادند و تساوی دورتموند با این آمار انضباطی اشتوتگارت برای ادین ترزیچ و ستارگان زردپوش مایوس‌کننده‌تر هم هست.

1852632
ویدئو: 297954

دیدگاه‌ها