کد خبر : 1921212 | 26 فروردين 1402 ساعت 20:06 | 18.3K بازدید | 14 دیدگاه

توخل: واقعا تعجب می‌‌کنم، از هر نظر کم آوردیم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل هوفنهایم عملکرد بایرن را ناامیدکننده خواند و گفت تیمش فورا به روحیه‌ای جدید نیاز دارد.

توخل: واقعا تعجب می‌‌کنم، از هر نظر کم آوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چند روز بعد از شکست سنگین 3-0 مقابل منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان امیدوار بود امشب در دیدار با هوفنهایم در بوندس‌لیگا با کسب یک پیروزی آن باخت را به فراموشی سپرده و برای دیدار برگشت این هفته اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

اما اوضاع اصلا به این شکل پیش نرفت. بایرن با ارائه عملکردی نه چندان خوب در مقابل هوفنهایم به تساوی 1-1 رضایت داد و توماس توخل در پایان مسابقه تیمش را مورد انتقاد قرار داد و گفت آنچه در آلیانز اتفاق افتاد با انتظارش صد و هشتاد درجه تفاوت داشته است.

1852637

ناامیدکننده بودیم. بی‌انرژی، بدون روحیه و با اعتماد به نفس پایین
بله، نتیجه طبیعتا برای من از هر چیزی مهم‌تر است. اما نوع بازی ما هم ناامیدکننده بود. خیلی کند بودیم و اشتباهات خیلی زیادی داشتیم. در بخشی از مسابقه در یک بازه 60 ثانیه‌ای 6 یا 7 پاس اشتباه دادیم. انرژی، روحیه و اعتماد به نفس تیم خیلی پایین بود.

واقعا تعجب می‌کنم، از هر نظر کم آوردیم
شکی نیست که امروز یک قدم رو به عقب بود. درحالی‌که بهترین زمان بود برای اینکه یک قدم رو به جلو برداریم و اعتماد به نفس خودمان را بیشتر کنیم. اما نه تنها در این موفق نشدیم بلکه در رسیدن به هیچکدام از هدف‌هایمان هم موفق نبودیم. من واقعا تعجب می‌کنم. امروز از هر نظر کم آوردیم.

سادیو مانه از فردا در تمرین بایرن
سادیو مانه قبلا درباره اتفاقی که افتاده واکنش نشان داده و عذرخواهی کرده است. سادیو فردا طبق روال عادی به تمرین‌ها برخواهد گشت و در فهرست بازیکنان ما برای دیدار مقابل منچسترسیتی حضور خواهد داشت.

بایرن فورا به روحیه‌ای جدید نیاز دارد
فکر می‌کردم برای دیدار با هوفنهایم آماده‌ایم و به دلیل شکستی که در بازی قبلی داشتیم با خشم بازی می‌کنیم. اما اینطور نبود. ما خیلی بی‌احساس و بسیار کند بودیم. تیم انگار فاقد انرژی و روحیه لازم برای پرشور بازی کردن است. ما فورا به روحیه‌ای جدید نیاز داریم.

دیدگاه‌ها