کد خبر : 1921222 | 26 فروردين 1402 ساعت 20:37 | 8K بازدید | 10 دیدگاه

طوفان سیتی در اتحاد: کابوس مربی لستر در اولین بازی

دین اسمیت، سرمربی جدید لسترسیتی، امشب در دیدار مقابل منچسترسیتی در 25 دقیقه سه بار دروازه تیمش را بازشده دید تا متوجه بشود برای حفظ لستر در لیگ برتر چه کار دشواری در پیش دارد.

طوفان سیتی در اتحاد: کابوس مربی لستر در اولین بازی

به گزارش "ورزش سه"، دین اسمیت، که اخیرا به عنوان جانشین برندان راجرز، به عنوان سرمربی لستر انتخاب شده، امشب اولین دیدار خود در لیگ برتر را در این سمت تجربه می‌کند. او از قضا مقابل یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های انگلیسی و یکی از دو ضلع کورس قهرمانی، منچسترسیتی، قرار گرفته است.

لسترسیتی در حال حاضر در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته و برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر راه دشواری را در مقابل دارد. علت اخراج برندان راجرز از لستر همین بود و مدیران باشگاه معتقد بودند شاید با تغییر سرمربی و وارد کردن شوک به تیم بتوانند از سقوطی که احتمالش بالا به نظر می‌آید جلوگیری کنند.

در دو بازی قبلی لستر مقابل بورنموث و استون‌ویلا آدام سدلر به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت لستر می‌نشست اما در هر دو بازی شکست خورد. امشب دین اسمیت در اولین بازی خود روی نیمکت لستر تنها در 25 دقیقه دقیقه سه بار دروازه‌اش را مقابل تیم پپ گواردیولا باز شده دید.

1852662

هنوز پنج دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که رودری با ضربه سر پاسی برای جان استونز پیش‌تاخته فراهم کرد تا سیتی از حریف قعرنشین خود پیش بیفتد. در دقیقه 13 روی یک ضربه کرنر توپ به دست ان‌دیدی، بازیکن لستر، برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد تا دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

1852663

این پایان شروع طوفانی منچسترسیتی نبود و ارلینگ هالند در دقیقه 25 پاس استادانه کوین دی‌بروینه را با یک ضربه دقیق از سنگربان لستر عبور داد تا دومین گل خود و سومین گل سیتیزن‌ها را به ثمر برساند.

1852664

دیدگاه‌ها