کد خبر : 1921229 | 26 فروردين 1402 ساعت 20:57 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو تغییر اجباری به علت محرومیت و سرماخوردگی

ترکیب ۱۱ نفره منصوریان برای فتح در سیرجان

علیرضا منصوریان ترکیب تیمش برای دیدار با گل‌گهر سیرجان را اعلام کرد.

ترکیب ۱۱ نفره منصوریان برای فتح در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهند رفت. دو تیم پیش از عید در دیدار جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند که آن دیدار جنجالی با برد ۱-۰ سیرجانی‌ها به پایان رسید، دیداری که در پایان فولادی‌ها به شدت به نحوه داوری مسابقه اعتراض داشتند.

علیرضا منصوریان ترکیب تیمش برای این دیدار را اینگونه اعلام کرده است:

کریستوفر کنت، گلر اتریشی، درون دروازه خواهد قرار گرفت و امیدوار است تا سیزدهمین کلین‌شیت خود را امروز جشن بگیرد. محمد نژادمهدی و محم امین حزباوی دو مدافع وسط فولاد هستند. مجتبی نجاریان در سمت راست و وحید حیدریه در سمت چپ خط دفاعی وظیفه مهمی برای جمله از جناحین خواهند داشت.

سینا مریدی و حمید بوحمدان دو مامور میانه میدان هستند تا کمربند میانی را بتوانند با دعواهای میانه زمین به نفع تیمشان رقم بزنند. علیرضا کوشکی، سعید واسعی و روبرتو تورس دو وینگر و هافبک نفوذی تیم منصوریان خواهند بود و‌ کاپیتان ساسان انصاری نیز نفر اول خط آتش قرمزهای اهوازی خواهد بود تا بتواند امید گلزنی تیمش در این دیدار باشد.

کریستوفر کنت - محمدامین حزباوی - محمد نژادمهدی - مجتبی نجاریان - وحید حیدریه - سینا مریدی - حمید بوحمدان - روبرتو تورس - سعید واسعی - علیرضا کوشکی - ساسان انصاری

گفتنی است محمد آبشک به دلیل محرومیت و محمدرضا غبیشاوی و احسان پهلوان به دلیل سرماخوردگی غایبان فولاد در دیدار امروز هستند.

دیدگاه‌ها