کد خبر : 1921232 | 26 فروردين 1402 ساعت 21:04 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

نمایش خاص رضاوند برای قلعه‌نویی!

هافبک استقلال که گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، پایه‌گذار گل دوم تیمش نیز بود.

نمایش خاص رضاوند برای قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از نبردهای حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر هوادار قرار گرفته است. این بازی در حالی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود که در همان ثانیه‌های ابتدای نیمه دوم استقلالی‌ها که عطش بی‌پایان خود برای گلزنی را ادامه دادند و خیلی زود به خواسته خود رسیدند.

در دقیقه ۴۷ شوت مهری به دست بازیکن هوادار خورد، ولی داور پنالتی اعلام نکرد و در ادامه ضربه سر مرادمند با خروج اشتباه ‌طهماسبی گلر هوادار همراه شد تا رضاوند بتواند با یک ضربه دقیق گل اول تیمش را بزند و البته با این گل موعود بنیادی‌فر داور مسابقه را با تصمیم بحث‌برانگیز را به نوعی نجات داد.

البته این پایان درخشش رضاوند تا اینجای مسابقه نبود و او در دقیقه ۶۴ قطع توپ و پاسی که جعفر سلمانی به او سپرده بود را با آگاهی محیطی بالا با یک پاس زیبا به مهدی قایدی سپرد تا او نیز با یک پاس بهتر به دهانه دروازه تنها یک تاچ از محمد محبی بخواهد تا استقلال دومین گل را به ثمر برساند.

رضاوند دومین گل خود در این فصل را به ثمر رساند و ۵ پاس گل داده تا یکی از ستاره‌های استقلال در این فصل باشد، استقلال در صورت پیروزی موقتا به رتبه نخست صعود می‌کند. در دیدار دیگر البته سپاهان موفق شده توسط شهریار مغانلو به گل برسد و گویی نبرد قهرمانی تا روز پایانی ادامه‌دار‌ خواهد بود.

ویدئو: 297857

دیدگاه‌ها